Skrevet 5. oktober 2006 18 år ....for deg! Forsvaret hadde en avskjæring nå på Lørdag, Les om det her!
Skrevet 5. oktober 2006 18 år Forfatter Så, så, Andreas....ikke så mange år igjen nå før du serverer avskjæringsbilder til oss! Spørs om du får plass til 300mm'n, best å ta bildet igjennom HUD'n da
Skrevet 5. oktober 2006 18 år Så det var det som skjedde. Min innflyttede samboer bråvåknet og spurte om det var krig - Neida, sikkert bare en russer svarte jeg og sov videre. Vi som er oppvokst ved flystripen i Bodø er på en eller annen måte blitt immune mot jagerfly som tar av med et brøl midt på natten.
Skrevet 5. oktober 2006 18 år Forfatter Ja, det er vel viktig å flagge at vi kan ta vare på oss selv med tanke på troverdighets debatten som har vært grunnet nedbemanning mm..... Kan tenke meg dere er immune i Bodø, Dag. Hadde ett par F-16 som kom ut Beisfjorden her i Narvik i dag og jeg trodde omtrent det var krig....fant ikke kameraet heller, typisk!
Skrevet 5. oktober 2006 18 år Interessant artikkel, og jeg visste ikke at Rocky hadde gitt seg som pilot. Har et par morsomme historier om han fra tida som CCA i Bodø
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.