Orjan Utne Skrevet 19. mars 2001 Skrevet 19. mars 2001 Kom tik Kjevik med Bu358 fra Stavanger I går kveld. Og fikk observert noe som jeg selv ikke hadde sett før i Norge. Litt til siden for terminalen sto en Antonov-72. Jeg fikk ikke med meg reg. i mørket, men jeg fikk med meg at det sto Paris-Dakar på siden sammen med Total. Regner nesten med at dette var et fly som ble brukt under rallyet til å frakte personell!!! Noen som har litt mer info?? Mvh Ørjan Utne SK999/HSK106/S2 Siter
Orjan Utne Skrevet 19. mars 2001 Forfatter Skrevet 19. mars 2001 Du får ha fine uker der!! Jeg er for øyeblikket i Marvika, og blir her i 2 uker til før jeg skal tilbake til Stavanger. Du får se hva du vil når du kommer til Madla!!!! det er kjedelig det!!! MVH Ørjan Siter
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 19. mars 2001 Skrevet 19. mars 2001 Hei Flyet har vært her i helga i forbinnelse med EM i snøscooter som foregår i Valle (Nå fikk nok fussballgutta noe å tenke på ja! EM i annet enn Fotoball!?) i Setesdalen. Flyet dro fra Kjevik i dag ca kl 10.20 med callsign AirTrans9188 (Hørtes ut som AirTrans, mulig noe annet...). MEGET pen lyd fra motorene! [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Flyet dro til Moskva via ARRSY 2A dep., FL250 (ft). Ha tre gode uker? Jeg drar til Madla på Troppsjefskurs... <sukk> Eivind Siter
Daniel Skjeldam Skrevet 20. mars 2001 Skrevet 20. mars 2001 Var på Kjevik i helgen jeg. Landet rett forann russeren på fredag, klappsete på fokkeren fra Bergen. Hørte han på radioen, og så han på TCAS'n. Hørte at han egentlig hadde spurt om å få lande på grus-stripen på Valle, som sikkert er dekt av snø, men luftfartsverket ville ikke la han. Ut fra landingshastigheten og rullebanen den brukte når den landet på Kjevik, lander nok denne på meget korte rullebaner. DANIEL Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.