Fredrik Schjetne Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 God dagens! Er nå tillbake igen på VATSIM og med FS etter ett oppehåll på ca ett halvt år =) Tenkte ta meg noen turer ikvell på VATSIM for å pröve FS litt og hade vert veldig flott med litt ATC runt Oslo og andre steder å for den delen Hade vert veldigt flott om noen vill og har tid med det ikvell og viss det kan bli litt trafikk og Ha det gott! Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg kommer på som ENOS senere i kveld hadde jeg tenkt meg. Skal hjelpe VNOAF med deres flight ned til hvor det nå var! Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hadde vert fint om noen kunne bemanne Bodø CTR, Kansje værnes TWR/APR også. Rundt 1930lokal tid Skal fly Værnes-Kvernberget Siter
Johan Holmseth Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Håper jo selfølgelig også på ENBO CTR/APP Siter
Fredrik Schjetne Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Tusen takk for ikvell! Fick meg en fin tur fra Kjevik till Oslo Tusen takk for flott ATC! Ha det bra! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.