Skrevet 30. september 2006 18 år HER.. http://www.flightlevel350.com/forum/index.php?showtopic=9303 ELLER HER... http://video.google.com/videoplay?docid=-7832043939212729970&q=Aborted Er også to andre filmer i første link ( se side 2 og 3 forum )
Skrevet 30. september 2006 18 år Han kunne kanskje ha klippet ned taxingen litt... og så håper jeg at han lever et relativt udramatisk liv ellers....
Skrevet 30. september 2006 18 år Å herre gud.! Tenk hva som hadde skjedd hvis de ikke hadde punktert!
Skrevet 30. september 2006 18 år Å herre gud.! Tenk hva som hadde skjedd hvis de ikke hadde punktert! Da hadde de vel flydd avgårde da vel.
Skrevet 1. oktober 2006 18 år Jeg tror han vat d... Det må han jo være når man hører d han sier to ganger ekstra Ekstra den siste gangen dobbelt opp...
Skrevet 1. oktober 2006 18 år Ok... 13 pils er mere en jeg tåler når jeg er i forummodus...to ganger ÅJA...jeg drakk jo brennvin også...Hvor mange pils er d i to halvt om halvt drammer i et halvlitters galss
Skrevet 1. oktober 2006 18 år HER.. http://video.google.com/videoplay?docid=-7832043939212729970&q=Aborted Da jeg så denne filmen første gang lurte jeg på hva i [sensur] denne fyren forsøker å fortelle omverdenen... 1) den vanlige mannen i gata vil ikke skjønne hva v1 eller outer marker er for noe engang, men blir kanskje skremt når fyren bak videoen forteller at de "on the road to hell" (på lik linje med hvordan en del aviser greier å skremme folk i artikler knyttet til luftfart) 2) han prøver å brife om sine kunnskaper innen luftfart, men feiler miserabelt idet han viser at han har svært lite peil på hva som foregår Dere kan se hvilken behandling vedkommende fikk i denne tråden på a.net, med tittelen "Worlds Biggest Aviation [*********]?": http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/3003865/
Skrevet 1. oktober 2006 18 år Da hadde de vel flydd avgårde da vel. Jepp, hadde vel det? Siterer fra forumet I just had the time to watch the full video. Here's what I know. 1) He's an [*********]. 2) He's a melodramatic [*********]. 3) He doesn't have the slightest idea what the hell he's talking about. 4) Kansai (KIX) doesn't HAVE a parallel taxiway on the opposite side of the only currently active runway, 6-24. By the way, that was a takeoff on r/w 6. Since there is no parallel taxiway there is no way that another aircraft could possibly be crossing the runway downfield. There's no place to cross! 5) The last time that I flew, the outer marker was about 7 miles or so on final not on the departure end of the runway. 6) How the hell would he know what's going on in the cockpit? I sit up there and don't know what's going on 1/2 the time. Pax might think they know what's going on up there, but trust me, they don't have a clue. 7) He's a melodramatic [*********]. 8) He's an [*********]. stemmer det som er uthevet?
Skrevet 1. oktober 2006 18 år Det stemmer det, se her f.eks. Begynner å ta seg litt opp i størrelse den øya.
Skrevet 1. oktober 2006 18 år Litt av en stemme den kameramannen hadde. Skulle fanden meg tro at han satt med et bombebelte på seg i begynnelsen av filmen. På slutten så banner han og kaller brannmenn og hva fandens annet det er for dill og dall... Mest useriøse klønefilmen jeg noen sinne har sett. Tydeligvis en "melodramatic" og en som sikkert kunne ha fått en fin skrivebordsplass i VG
Skrevet 1. oktober 2006 18 år Jeg visste ikke de slapp alkohol- og doprusede personer med kamer ombord i fly nå til dags. Han fyren høres ut som han har kommet fra en generalforsamling for personer med en eller annen psykisk skavank eller ti...
Skrevet 1. oktober 2006 18 år Jeg tror fyren har serøst flyskrekk. Derfor snakker han som han gjør. Om du har serøst flyskrekk er en punktering en nær dødenopplevelse. Og er man døden nær er det nok enkelt å blåse ut litt steam med å kalle alle alt mulig dritt. Men det viser jo også total mangel på selvinnsikt at han la den ut, med [*********] kommentarene sine. Morro å se filmen uansett.
Skrevet 1. oktober 2006 18 år Om du har serøst flyskrekk er en punktering en nær dødenopplevelse. "Punkteringen" har nok skjedd i ettertid. Man takser ikke inn en tung 767 med 4 flate hjul.
Skrevet 1. oktober 2006 18 år Er det ikke en ventil som åpnes automatisk når temraturen i dekkene blir for høy?
Skrevet 1. oktober 2006 18 år Er det ikke en ventil som åpnes automatisk når temraturen i dekkene blir for høy? Ja, du har noen plugger, kalt fuse-plugs, som skal løse ut før trykket i hjulene blir så stort at det er fare for at de går i oppløsning ("eksploderer".)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.