Skrevet 26. september 2006 18 år Skal vi prøve å ta opp en ving eller to med spitfires onsdag kveld? Er klar for litt action i den nordnorske fjellheimen.
Skrevet 26. september 2006 18 år Premium Medlem Skal prøve å slå følge med en Mosquito (forkledd som Spitfire) Bodø eller Bardufoss....og hvilket klokkeslett?
Skrevet 26. september 2006 18 år Premium Medlem Er desverre opptatt onsdagskvelden . Ellers er jeg fan av RealAir Spitfire,....men jeg har problemer med å fly MP med den??? For hver gang jeg skifter view, stopper simmen noen sekunder. Det er sikkert pga min gamle PC, men det gjør det umulig for meg å bruke dette flyet. Derimot er det ingen problemer med noen flyene fra WOP.....! Og hva med Safiren?
Skrevet 26. september 2006 18 år Må vi fly spitfire? har ingen spitfire i hangaren... noen som vet om en bra freeware en?
Skrevet 27. september 2006 18 år I'm in Ang freeware spitfire ligger det ett par i filbibiloteket her.. Når blir flyvingen? Håper det blir etter 20:30 er på Fotokurs mellom 18 og 2030
Skrevet 27. september 2006 18 år Aff.. Logga akkurat på, i håp om at dere var der ennå. I allefall på Ventrilo. Nobody. Skuffende.
Skrevet 28. september 2006 18 år Det kommer flere turer, folkens! hva med en tur enten i kveld eller lørdagskvelden? har ikke tid fredag
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.