Simen Trovatten Taraldsen Skrevet 15. mars 2001 Skrevet 15. mars 2001 Er det noen som kan henvise meg til et sted hvor jeg kan finne en meget bra B737-305/405/505 - da med landingslys, bevegelige deler og fine texturer - til FS98 ? Jeg har allerede funnet verdens beste(?) panel (takk til O.M. Rønningen), og leter nå etter et fly av samme kvalitet... Håper noen kan gi meg et lite tips. ------------------ -- simen@taraldsen.net VBX-124 Siter
Svein-K Nilsen Skrevet 15. mars 2001 Skrevet 15. mars 2001 Prøv http://www.flightsim.com." TARGET=_blank>www.flightsim.com. Der har de _alt_. Samme med avsim, samt det det finnes jo litt her også da(filbibliotektet.) ------------------ Mvh, Skn Siter
Simen Trovatten Taraldsen Skrevet 15. mars 2001 Forfatter Skrevet 15. mars 2001 Takk for tipset, men jeg har allerede sjekket, og det er relativt dårlig stelt med Braathens fly andre steder enn her. (737-*05 er jo som kjent Braathens) ------------------ -- simen@taraldsen.net VBX-124 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.