Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg kom ikke så veldig langt, blir møtt med denne :

[image]http://www.home.no/evolved/mp.jpg[/image]

Det skjer ingenting når jeg klikker på search.

Bruker default oppsett på portnummer.

Siden det ikke finns noen sticky som forteller deg åssen man kobler seg opp mot flightsim.no's egen server, så regner jeg med at dette burde vært rimelig rett frem. Er det jeg som er helt tett og ikke skjønner noen ting??

Skrevet

Du skrev inn ip-adressen til serveren før du trykket Search, ikke sant?

I fall ikke, gå på www.flightsim.no og trykk Multiplayer, der skriver du ned ip-adressen, taster inn i feltet "Search" og trykker "Search" ""

Da skal serveren dukke opp under "Player Name", og du velger den og trykker "Connect" ""

Skrevet
Men jeg kom ikke så veldig langt, blir møtt med denne :

[image]http://www.home.no/evolved/mp.jpg[/image]

Det skjer ingenting når jeg klikker på search.

Bruker default oppsett på portnummer.

Siden det ikke finns noen sticky som forteller deg åssen man kobler seg opp mot flightsim.no's egen server, så regner jeg med at dette burde vært rimelig rett frem. Er det jeg som er helt tett og ikke skjønner noen ting??

DavisG Du er velkommen til at besøge os på 83.94.167.67

Bare sæt IP adressen ind tryk søg og når den har fundet os, trykker du join..

Vi ses

""

Skrevet

Takker til dere begge, da gikk det i orden ja ""

Hadde kanskje vært en idé å lagd en liten sticky som forteller hvordan du gjør dette? For evt andre som havner i samme "problem" som meg?

Når det er sagt så føler jeg meg litt dum nå ""

Skrevet
Takker til dere begge, da gikk det i orden ja ""

Hadde kanskje vært en idé å lagd en liten sticky som forteller hvordan du gjør dette? For evt andre som havner i samme "problem" som meg?

Når det er sagt så føler jeg meg litt dum nå ""

Ikke dumme spørgmål ;-) Kun dumme Svar

Skrevet
Du skrev inn ip-adressen til serveren før du trykket Search' date=' ikke sant?

I fall ikke, gå på www.flightsim.no og trykk Multiplayer, der skriver du ned ip-adressen, taster inn i feltet "Search" og trykker "Search" ""

Da skal serveren dukke opp under "Player Name", og du velger den og trykker "Connect" ""

Skrive ned ip??? Kopier and Lim inn...henholdsvis Ctrl + C og Ctrl + V er mye enklere :grin:

Skrevet
hehe hadde et litt morsomt problem en gang: Jeg og kameraten min fikk ikke til å koble til sammtidig' date=' bare en av oss kunne være koblet på samme tid "" [/quote']

Akkurat det samme skjedde med meg og en kamerat! :S Vi hadde instalert fs med hver vår kopi av spillet, så ikke noe kobling der, men kun ev av oss kunne være logger på om gangen:P

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...