Skrevet 12. september 2006 18 år Heisan simmere, ville bare hilse på dere og presantere meg liksom. Er 36 år fra Tønsberg og har kost meg med FS siden FS98. Har forhåndsbestilt X'n på shoppen Gleder meg som en unge..hi hi. Ellers vil jeg rette en stor takk til Dag som fiksa så jeg kunne joine forumet her, har en litt kjip mailadr. Ha en nice flight Knut"D.Bader"Jensen
Skrevet 12. september 2006 18 år Ja velkommen skal du være! Hyggelig at du tok å presenterte deg selv!
Skrevet 12. september 2006 18 år Velkommen skal du være Spør om det er noe du lurer på. Er alltids noen som svarer
Skrevet 12. september 2006 18 år Flott med nye forumdeltakere! Arti å se noen med 1 post. Ikke så ofte å se
Skrevet 13. september 2006 18 år Hei Knut. Velkommen! Det synes som om du har en veldig fin 'oppførsel' alt på ditt første innlegg... Er forøvrig også 36 år. Her får du tips/råd/hjelp til det meste du måtte lure på innen FS og fly generelt, men vær forberedt på en del diskusjoner som raskt kan spore litt av blant de mest aktive medlemmene...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.