Skrevet 12. september 2006 18 år Hei, har ett lite spørsmål. Kl 16.43 i dag suste det ett 100% grått helikopter over huet mitt som da var i Stavanger sentrum. Det så ut som en blackhawn eller noe som ligner på det, vet noen hva det var og hvorfor det var her? /Mathias
Skrevet 12. september 2006 18 år Hvis han hadde tatt et tipper jeg at han hadde lagt det ut med resten av innlegget sitt.
Skrevet 12. september 2006 18 år Ja sto noen EH101 der idag da jeg passerte. Er faktisk første gang jeg ser dem real life. Det er en HV øvelse på gang tror jeg, kanskje noe i den forbindelse? kjetil
Skrevet 13. september 2006 18 år Så dem ikke imorges kl07 da jeg passerte. Stod imidlertid et annen gråmalt fly der. Muligens en KC sak. Så kun halen så kan ikke si sikkert. Skal se når jeg reiser hjemover i 3 tiden. kjetil
Skrevet 13. september 2006 18 år Var aktivitet med de helikoptrene i hele dag. I tillegg var det aktivitet med F-16
Skrevet 13. september 2006 18 år Det var en AWACS jeg så imorges. Den stod der klokka 1530 også. Kjetil
Skrevet 14. september 2006 18 år Kan informere om at det lander 1 stk. AWACS på mandag. Blir tom. onsdag.
Skrevet 14. september 2006 18 år Jeg var ute og hjalp til med noe eiendomsfotografering tidligere idag, og da kom denne over hodet på meg. [image]http://d20.homelinux.net/Screenshotssssss/nato.jpg[/image]
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.