Thomas Svart Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Ola Haldor Voll Du må ikke misforstå mig og alle i andre.. Jeg ønsker det bedste for .no 100%, måske derfor jeg er så kritisk. kritik kan også opfattes positivt, og kan bruges konstruktivt til at komme videre. Det er faktisk aftalt .no og WEA/F skulle dele BAN filter mv. Men det skuffer mig, at det kun er "os" der har deler der kommer intet tilbage. Vi vil meget gerne have et seriøst samarbejde, mellem "jer" og os. . og ja vi vil meget gerne have seriøse piloter hos os, og tro det eller ej, vi sender mange nye over til .no. netop fordi .no er en fantastisk starter server. Det samarbejde som vi fra WEA/F ønsker, og dette har .no indvilget i. Vores forslag lød jo på dette: Men når det bliver mere seriøst som fx. meget payware som FSPassengers, så bør der være regler, og flere admins online, der er her at WEA/F er et godt alternativ. Og det er sandheden. Jeg mener helt klar at vi skal stå sammen om en fælles nordisk alliance. Vi startede faktisk WEA/F fordi mange fra .no, ønskede en seriøs server, hvor folk ikke fløj ind i hinanden (med vilje), og niveauet var højere. Håber du forstår! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Vi har på en måte, ca, fått det med oss nå. Du svarer OFTE og med det samme innholdet om og om igjen. Det du skriver nå med b.la. at .no er en fin "starter-server" virker som om du pudrer litt på nesen, pynter litt ekstra på kaka, mens det virker som at det i subteksten ligger noe som "vi anbefaler tullingene over til .no". Klikk så mye i vinkel du vil - jeg syns ennå det virker som en slesk greie. At .no ikke deler ban-info osv - hvorfor drive å syte og dalle om dette ÅPENT på forumet? Ta direkte kontakt med Dag om det er så helsikes viktig. WÆH Blir lei av det maset om at fs.no-serveren er "dårligere enn alternativet WEAF" - og alt annet som finnes i verden. Om det er så dårlig, kan du ikke gå frem som et flott eksempel å sitte der 24/7 som admin? Jeg for min del flyr stort sett kun på FS.no-serveren, og eventuelt på formasjonsserveren dersom f.eks. Olaf eller noen andre vil fly og trene og leke oss litt med formasjonsflyvning. Som sagt - la nå de som vil fly dødsens seriøst få fly der de vil - FS.no blir ikke bedre enn det er nå - dersom ikke andre, som f.eks. deg, griper tak og stiller opp som admin på en eller annen måte. Siter
Thomas Svart Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Vi har på en måte, ca, fått det med oss nå. Du svarer OFTE og med det samme innholdet om og om igjen. Det du skriver nå med b.la. at .no er en fin "starter-server" virker som om du pudrer litt på nesen, pynter litt ekstra på kaka, mens det virker som at det i subteksten ligger noe som "vi anbefaler tullingene over til .no". Klikk så mye i vinkel du vil - jeg syns ennå det virker som en slesk greie. At .no ikke deler ban-info osv - hvorfor drive å syte og dalle om dette ÅPENT på forumet? Ta direkte kontakt med Dag om det er så helsikes viktig. WÆH Blir lei av det maset om at fs.no-serveren er "dårligere enn alternativet WEAF" - og alt annet som finnes i verden. Om det er så dårlig, kan du ikke gå frem som et flott eksempel å sitte der 24/7 som admin? Jeg for min del flyr stort sett kun på FS.no-serveren, og eventuelt på formasjonsserveren dersom f.eks. Olaf eller noen andre vil fly og trene og leke oss litt med formasjonsflyvning. Som sagt - la nå de som vil fly dødsens seriøst få fly der de vil - FS.no blir ikke bedre enn det er nå - dersom ikke andre, som f.eks. deg, griper tak og stiller opp som admin på en eller annen måte. 1.Vi har haft taget kontakt til DAG direkte. intet sker 2.Vi har aftalt ban-liste. 3.Vi modtager ikke noget 4.Vi mener ikke at, .NO server er kun Tullingene. Bare en god start. Vi er ikke bedre, men har bare højere krav. 5.Vi har tilbudt at Hjælpe til som admins. Andre har også!!. DAG har ikke svaret på det. Jeg vil ikke være admin på .NO nu, jeg har jo min egen server nu. 6.Vi har en admin på Næsten 24/7, da vi har 5 admins. og de dækker næsten 27/7. 7.Der er ikke nogen dialog med DAG, han modtager kun, uden at give igen. 8.Jeg er enig i at man ikke skal have denne samtale i et forum, men når omstændighederne ikke giver andre muligheder kan jeg jo kun bruge de midler jeg har. 9.Det er fakta, at vi vil have et samarbejde og ikke en kamp. (vi er tilfredse med vores), men vi vil gerne udvikle os og syntes faktisk en Nordisk aliance ville være ret cool. 10.Men kan forstå at det kun weaf der ønsker dette. 11. glem alt om mig fremover. jeg har besluttet mig for, at slette min profil, efter et pr. dage. så folk kan se dette svar. og til dig DAG, må du maile mig, når du syntes der er tid til et samarbejde. Siter
Ivar Hestnes Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 og tro det eller ej, vi sender mange nye over til .no. netop fordi .no er en fantastisk starter server. Kanskje derfor det er så mye kræsjing på serveren da når du sender alle nybegynnerene dit Siter
Thomas Svart Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Ivar Er det virkeligt så svært at forstå?. Vi hjælper nye, da der meget hjælp, at få på .NO derfor er det en god start server. men når det bliver mere seriøst, er det bedre med andre servere og jeg nævner WEA/F, da det er et godt altaernativ. det jeg mener er: "Alle nye kan få support samt få ræset af i deres MIG / F22, teste og LÆRE osv. Når de så har gjort det, kan de jo frit vælge hvor de vil flyve". (det er her vi er et godt alternertiv). Lad nu vær med, at lave det til et problem. Vi ønsker kun en fornuftig løsning, såfremt der er nogen (?). DAG, er alene som admin, jeg og mange andre har opfordret DAG til at give andre admin rettigheder på MP serveren. Men intet sker. Mange andre er utilfredse: 1 not happy link http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=482049&an=0&page=0#482049 2 not happy link http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=432360&an=0&page=3#432360 3 not happy link http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=328067&an=0&page=7#328067 4 not happy link http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=312484 Og sådan kunne det blive ved.... Jeg lukker denne tråd nu, og vil ikke svarer mere på den. Jeg fik sagt hvad jeg ville sige, og nu er det op til folk selv at vudere og vælge. Til alle jer som er enige med mig, jeg ønsker jeg alle held og lykke, and happy landings Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Thomas - det har på ingen måte vært en greie med at jeg, og sikkert ingen andre heller, vil jage deg vekk herfra. Men det å ta opp sånt på et åpent forum selv om man ikke oppnår kontakt på e-post er litt uansvarlig, syns nå jeg. Spesielt med tanke på at du bare må fyre løs og mase på Dag om det er noe du vil HAM, og ikke hele verden. High five og make-upsex eller hva det nå enn som skal til for at du blir værende? Siter
Ivar Hestnes Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Ivar Er det virkeligt så svært at forstå?. Var bare ment som litt humor Thomas. Ikke sarkasme. Siter
Erik Karlsen Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Har bare opplevd en gang at noen har kommet i veien for meg. Jeg har ikke noe å klage på Siter
Frode Skibrek Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Er du ute etter realisme bruker du VATSIM. Vår server er for å ha det gøy (Uten å ødelegge for andre). Hvor mange slike situasjoner klarer du faktisk å ta tak i? Har nå etterspurt svar fra deg på mitt innlegg om regler på serveren i en evighet fordi å ikke ha regler, fører til ville tilstander. På tide du begynner å åpne øya og lese de innleggene her,dag, som omhandler problemer på multiplayerserveren... Og hvordan i heiteste skal man rapportere regelbrudd? Burde kanskje vært en egen epost-adresse til det? Eller liknende? Viser til dette: 1.Vi har haft taget kontakt til DAG direkte. intet sker 2.Vi har aftalt ban-liste. 3.Vi modtager ikke noget 4.Vi mener ikke at, .NO server er kun Tullingene. Bare en god start. Vi er ikke bedre, men har bare højere krav. 5.Vi har tilbudt at Hjælpe til som admins. Andre har også!!. DAG har ikke svaret på det. Jeg vil ikke være admin på .NO nu, jeg har jo min egen server nu. 6.Vi har en admin på Næsten 24/7, da vi har 5 admins. og de dækker næsten 27/7. 7.Der er ikke nogen dialog med DAG, han modtager kun, uden at give igen. 8.Jeg er enig i at man ikke skal have denne samtale i et forum, men når omstændighederne ikke giver andre muligheder kan jeg jo kun bruge de midler jeg har. 9.Det er fakta, at vi vil have et samarbejde og ikke en kamp. (vi er tilfredse med vores), men vi vil gerne udvikle os og syntes faktisk en Nordisk aliance ville være ret cool. 10.Men kan forstå at det kun weaf der ønsker dette. 11. glem alt om mig fremover. jeg har besluttet mig for, at slette min profil, efter et pr. dage. så folk kan se dette svar. og til dig DAG, må du maile mig, når du syntes der er tid til et samarbejde Skrevet av Thomas Svart Her sier jo ting seg selv....og beviser det poeng jeg prøver å få frem. Siter
Frode Skibrek Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Som sagt - la nå de som vil fly dødsens seriøst få fly der de vil - FS.no blir ikke bedre enn det er nå - dersom ikke andre' date=' som f.eks. deg, griper tak og stiller opp som admin på en eller annen måte. [/quote'] Hvordan skal man kunne stille opp som admin når Dag ikke letter på ræva og tillater dette? jeg har også tilbudt meg å stille som admin og ikke fått en dritt til svar fra hverken Dag Johansen eller noen andre,for den saks skyld... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.