Skrevet 10. september 2006 18 år Hei, jeg har søkt en del på nettet, men finner ikke noen som kan ha bord eller veggstativ for 3 lcd skjermer. Jeg har 3 stk 19" lcd skjermer fra samsung, og har lyst til å ha et justerbart stativ for de 3 skjermene. Gjerne sånn at jeg kan justere en og en skjerm vilkårlig av hverandre, men at de er festet med 3 armer på 1 stativ (stang). Noen som vet hvor dette kan være å få tak i ?
Skrevet 10. september 2006 18 år Jeg vil spille flysimulator med mange skjermeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!
Skrevet 10. september 2006 18 år Foretrekker heller denne: [image]http://www.digitaltigers.com/images/zv-powerscape-ultrahd_rf700x250.jpg[/image] En 30" i midten og to 20.1" på hver side. Egentlig ikke helt uoverkommelig. Samlet pris fra Dell kr. 31413,74. I tillegg på en nok legge "noen" høvdinger i en pc som kan gi en fornuftig fps i FSX med dette. Edit: Ser nå at de 4 20.1" ikke er widescreen. Pris fra Dell blir da kr. 36.612,-. Men Dell gir ofte rabatt ved flerskjermskjøp. Tipper at en kan forhandle seg til pris ned mot 30.000,-.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.