Skrevet 7. september 2006 18 år Det årlige skala modellflystevnet på Notodden arrangeres nå til helgen.Dette er det 21 stevnet til kongsberg modellflyklubb som går av stabelen på flyplassen. Flygere fra hele landet kommer med flotte modeller. Her blir det mye snax ! Store modeller Helikopter Konkurranser Jet-maskiner Elektro Glow og masse mere ! Her er det mange flotte modeller hvor personer har brukt mange hundre timer på å få disse så likt virkeligheten som mulig. Her er det bare å ta med seg skalamodellen og melde seg på eller dra en tur for å ta en kikk
Skrevet 7. september 2006 18 år oi, dette virket spennende! Jeg har en "skala"-modell av en Zivko Edge 540. Elektrisk drevent, og propellen er nok altfor stor i forhold til resten av kroppen sammenlignet med 1:1-versjonen. Men tror du jeg kunne deltatt med denne? Har du noe mer info ang. evnetuell agenda og klokkeslett?
Skrevet 7. september 2006 18 år Forfatter Hallo. Det er ikke noe problem ! Så lenge det er en modell som finnes i virkeligheten,kan alle delta.Regner med en 70-100 deltakere,og mange av de har flere modeller så antallet modellfly er meget høyt på Notodden i helga. Deltakeravgift er 100 kr for et fly og 150 for to.Da kan du fly så mye du vil
Skrevet 7. september 2006 18 år Forfatter Agenda ja.legger ut en link til SIDA VÅR der kan du lese litt om stevnet
Skrevet 8. september 2006 18 år linken din er feil tror jeg, siden når jeg først klarte å finne ut hvilken side du henviste til, så var det en VG-artikkel om airbus'en
Skrevet 8. september 2006 18 år men det var sikkert denne : http://www.kmfk.no/index.php?id=3 du ville vise
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.