Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Har veldig lyst til å sikre meg en billett til denne turen, så håper bare jeg kan få lurt med meg noen flere, kjipt å dra alene.

Bruce skal jo fly flere slike turer på denne turnèen, syns det er flott at han gjør slike ting som dette for fansen, dette gir han bare nok ei stjerne i min bok ""

I tillegg til at den nye Iron Maiden-skiva er deres beste på nærmere 20 år.

Skrevet
  • Forfatter
Har veldig lyst til å sikre meg en billett til denne turen, så håper bare jeg kan få lurt med meg noen flere, kjipt å dra alene.

Jepz ""

Skulle gjerne hatt Bruce som pilot ""

Jeg visste i grunnen ikke at han var pilot engang ""

Skrevet

Joda, Bruce er faktisk ganske så flygærn, han hadde blant annet et program på Discovery for en stund siden som het "Flying Heavy Metal" (om jeg ikke husker helt feil), hvor han fløy forskjellige maskiner osv.

I tillegg har han jo flydd Maiden rundt på turnè de siste årene.

Skrevet
4700kr..

Hmm, var ikke SÅ gærnt det...

Det eneste jeg har fått med meg om Bruce er at han er togentusiast

På ekstramaterialet på Rock In Rio DVDen er han ute og flyr 747-sim på fridagen deres, mens de andre spiller golf ""

Skrevet

Tom Arne, på det første bildet la jeg merke til at Kapteinen satt på høyre side, er dette bare engangstilfelle, eller er det noen flyselskap som opererer slik til vanlig?

Skrevet

Er vel bare et engangstilfellet tror jeg.

Bruce er fortsatt FO for Astraeus (og tjener 35000 pund i året som pilot "" ) , men mulig han sitter i kapteinsetet på Bruce Air ruten.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …