Gjest Skrevet 9. mars 2001 Skrevet 9. mars 2001 Heisann Er det noen av dere som har Airport INC, og er dere fornøyd med den!? Samt om det er noen som har prøvd et helikopter simulator som heter Rescue? Var omtalt i Gamereactor for en tid siden. Jeg lurer generellt på anbefalinger til simulator spill, annet enn FS 2000 / 98 Rune Siter
Gjest Skrevet 9. mars 2001 Skrevet 9. mars 2001 Airport Inc er ikke så veldig bra, graffikken er utrolig dårlig, FLY! er en flysimulator av samme produsent som Airport Inc og der er grafik og realisme bra. ------------------ Rune Valestrand Siter
Tore Sætre Skrevet 9. mars 2001 Skrevet 9. mars 2001 Jeg kan skriver under på at Airport Inc (eller Airport Tycoon som det heter over dammen) ikke er noe å skryte av. I tillegg til at grafikken er dårlig er det noe med hele grensesnittet som skurrer. Jeg opplevde bl.a. at dersom man trykker ESC (som man ofte gjør for å angre eller lukke dialogbokser) så lukkes hele spillet. Autosave finnes heller ikke. ------------------ Tore Sætre Oslo, Norway E-mail: tore.satre@iname.com Siter
Timmy Brandt Skrevet 11. mars 2001 Skrevet 11. mars 2001 quote: Rune Valestrand skrev: Airport Inc er ikke så veldig bra, graffikken er utrolig dårlig, FLY! er en flysimulator av samme produsent som Airport Inc og der er grafik og realisme bra. vel...nå er det jo sånn at, FLY! og Airport Inc er to ganske forskjellige ting da...så kan vel ikke sammenligne grafikken der.. MVH Timmy Siter
Per Tore Malmanger Skrevet 6. juni 2001 Skrevet 6. juni 2001 Hei RUSA! Jeg kjører et simulatorprogram som heter Search And Rescue 2. Det simulerer en HH-65A DOLPHIN. Jeg er nybegynner i flightsim-sammenheng, og dette er mitt første, og foreløbig eneste sim-program. Jeg har således ikke så mye å sammenligne med, men programmet virker meget realistisk, og gir meg mange spennende og interessante opplevelser. Jeg har i mange år drømt om å fly helikopter, og jeg har i årenes løp lest en god del om disse facinerende maskinene. Simulatoren har da også gitt meg valuta for pengene. Prisen på simulatoren ligger på ca 500,- NOK. Som flight controller kjører jeg foreløbig med en Thrustmaster Topgun Afterburner hvor jeg kan kontrollere halerotoren ved å vri joystic'en. Collective pitchcontrol har jeg på pådragsstikka. Dette virker i og for seg ok, men jeg skulle gjerne hatt halerotorkontrollen på pedaler. Jeg håper dette var litt av det du var ute efter, men er det noe mer du tror jeg kan bidra med, så kontakt meg. Hilsen Per Tore. Siter
Niklas Amundsen Skrevet 6. juni 2001 Skrevet 6. juni 2001 Har Airport Inc og kan vell si at det er som de fleste andre sim spill du finner (sim city, sim World etc.) bare det at du nå skal drive en flyplass. Spillet er helt ok, men har en tendens til å klikke når flyplassen blir altfor stor.Hele maksinen låser seg og det er bare å restarte. Dersom du liker sim spill vil jeg kanksje kjøpt det.Har sett det på enkelte Ram & rom butikker til kr.99 så det er vell ikke allverdens med penger du kaster bort. Mvh Siter
Karl R Pettersen Skrevet 7. juni 2001 Skrevet 7. juni 2001 Ehh, rusa er medlem no 0? Uten profil? Bug eller hack? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Forundret..... Siter
Dag Johansen Skrevet 7. juni 2001 Skrevet 7. juni 2001 Han ble slettet pga. brukernavnet, men la altså inn noen innlegg først uten at jeg slettet dem. Siter
Karl R Pettersen Skrevet 7. juni 2001 Skrevet 7. juni 2001 Ahh, ok... Gikk gjennom andre svært gamle mailer, og så det var flere som hadde medlem 0, men du hadde svart før jeg fikk oppdatert meldingen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.