Rolv Hansen Skrevet 8. mars 2001 Skrevet 8. mars 2001 Jeg har nettopp lastet ned og innstalert FsNavigator, men da vil ikke simulatoren mer. Ved oppstart får jeg følgende melding. Flt98 har forårsaket en feil Panel.dll. Er det noen som vet hva åraken er og hva som kan gjøres for å få det til å fungere. Det ville vært greit å få det til. Siter
Fred Solli Skrevet 8. mars 2001 Skrevet 8. mars 2001 Hei Kjører du FS98 eller FS2000? Hvem versjon av FSNavigator har du innstallert? Hilsen Fred Siter
Lars Erik Nielsen Skrevet 10. mars 2001 Skrevet 10. mars 2001 Jeg har samme problemet jeg også. Kjører FS2000.... Noen her som har litt peil på dette? ------------------ MVH Lars Erik Nielsen E-post: lars@spytt.com Siter
Rolv Hansen Skrevet 10. mars 2001 Forfatter Skrevet 10. mars 2001 Jeg kjører fltsim 98 Jeg har gjort alt hva som står i read me-filen. Likevel stopper simulatoren. Rolv Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.