Skrevet 30. august 2006 18 år Litt mer info om NM i Acro på Ringerikes Motorflyklubbs sider. Bare synd vi har så få deltakere egentlig, med nesten 4000 motorflygere her i landet
Skrevet 30. august 2006 18 år Forfatter Ja det er jo sandt. Har vakt i helgen, men er det stille så tar jeg med meg min makker og reiser opp til eggemoen og ser ja
Skrevet 30. august 2006 18 år Har allerede postet dette Men hadde vært kult om du kunen komem Tron. Så kunne vi møtes
Skrevet 30. august 2006 18 år Forfatter jepp det hadde vært fint det, men blir på lørdag tenker jeg, er på vakt på ambulansen på ringerike lørdag - mandag, er to biler så blir det stille så kommer vi opp en tur med den ene bilen
Skrevet 30. august 2006 18 år Flott det. Kommer nok til å henge er begge dager. Kommer bort om jeg ser en ambulanse
Skrevet 31. august 2006 18 år Jepp, velkommen skal dere være alle sammen. Ser ut til å bli bra vær, og action kan vi love Mvh Henrik Ringerikes Motorflyklubb
Skrevet 31. august 2006 18 år Forfatter Hei henrik jepp kommer også på fredag Men når starter det og hvor lenge holder det på Greit og vite, fant det ikke ut på deres sider og sendt mail men ikke fått svar
Skrevet 31. august 2006 18 år har lest det skal bli gratis å lande der i helga så hev dere i fly og kom!
Skrevet 31. august 2006 18 år Hei Tron, beklager at du ikke har fått svar, men alle er veldig opptatt med forbredelser til helga. Hva jeg vet så er det ikke satt noe spesielt tidspunkt for oppstart og avslutning. Antar at det blir fra ettermiddagen i morgen til solnedgang og hele dagen lørdag (søndag er reservedag). Det stemmer også at det er fri landing for besøkende fly. Husk dog å sjekke NOTAM (men det gjør du selvfølgelig før hver flytur ). Mvh Henrik Ringerikes Motorflyklubb
Skrevet 31. august 2006 18 år Forfatter jepp sikkert hektisk nå rett før vil jeg tro, skal bli spennende dette
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.