Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter

Never mind fant hvor jeg skulle laste det ned..men(hehe)

så skulle jeg og Kim Ruben Fjellstad instalere det..vi sliter utrolig mye med det begge 2..i hode mitt så var det bare vas der det sto forklart hvodan man skal instalere det ""

Noen som kan forklare oss hvordan man gjør det,helst steg for steg ""

Skrevet

Det kan ikke stå tydeligere enn på hjemmesiden til VW...

Unpack anywhere, and doubleclick fslog.exe to start the program. Enter your callsign and start using it!.

Det eneste er at du må skrive inn et brukernavn og et passord aller først. Brukernavn og passord står i readme-fila. I tillegg må du ha et lite program som heter dotnet.fx. Link står på samme sted som der du finner FSLog.

Husk å sette på parkbremsen før du starter loggen. Logging starter da automatisk når du slipper bremsen, og stopper, også automatisk, når du setter på parkbremsen ved destinasjonen.

Det bør være mulig å lese en lesmegfil før man spør, spesielt når den bare er på 5-6 linjer "".

Skrevet

Joda, enig Petter, men det første problemet hans var at han ikke hadde rett adresse... og så tullet det på seg "".

Sendt deg en PM Johan.

Edit: ser nå at du ikke er registrert pilot hos VW og dermed får du ikke hentet riktig log-fil.

Skrevet

Det er korrekt observert Ole-Jørgen!. Har nå foreløpig satt stopp i rekruttering, da jeg jobber med "pilot" modulen, regner med og ha denne klar en gang i løpet av september.

Freddy

Skrevet
  • Forfatter

OK da skjønner jeg..takk for info ""..da er d bare og vente ""..noen som vet når oppdateringen till MJC kommer?så på VWF forume at det skulle komme en kraftig overhaling av FMC,til og med STOL flyplasser var med ""

Skrevet
  • Forfatter

hehe..bra noen har kommet med ideen å legge STOL flyplasser i FMC ""..sellv har jeg brukt 300 til nå på kort bane(STOL)..helt til jeg fant DW dash8 100 med merga mjc panel ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …