Eivin Stensø Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Hallo folkens. Air Fossegrenda her. I den siste tida har det vært noen fjortiser inne på multiplayeren som har krasjet i folk og vist generelt dårlig oppførsel. Kaller seg "large cock man" osv. Det siste som har skjedd er at en av disse skøyerne har begynt å bruke mitt nick. Jeg håper ingen har blitt plaget av denne artigkaren. mvh Air Fossegrenda Siter
Alexander Bakke Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Hei Air. Helt enig. Møkka folk som holder på slikt, bare ødelegge for andre. Skulle [*********] ma hengt ham etter ballene på en vegg Får håpe Dag tar seg tid til å banne IP'en hans + nick. BTW! Dag, det er kommet en ny versjon av FSHOST v.3.1 Beta 29, som tillater bann på IP Range + + + masse andre fikser osv. Siter
Dag Johansen Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Han har vært bannet på diverse ip'er og navn de siste dagene. Man kjører ikke betaversjoner på apllikasjoner som er i drift! (Å banne noen på range er forresten en meget dårlig løsning - hva om jeg bannet telenor's ip'er? Da ville nok veldig mange uskyldige blitt rammet). Siter
Alexander Bakke Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Hei Dag Skjønner poenget ditt Ja kanskje litt dumt det med IP Range, men det hadde sikkert kommet til nytte en dag Men hadde det ikke hvert en mulighet å skaffe flere Admin's til servern? Tror det hadde hjulpet mye Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.