Skrevet 26. august 2006 18 år Hei på dere. Satt på verandaen og kosa meg med en kaffi da e hørte en uvanlig jetlyd. Noen som vet ka som landa på ENAL (vigra) mellom 14.15 og 14.30 i dag? A-ha skal ha konsert på Color Line Stadion i Ålesund i kveld, så det er vel mest sannsynlig dem, hvis det da ikke var Røkke som tok seg en svipptur...hehe. Flyet likna på en CRJ. Det hadde vinglets også.
Skrevet 27. august 2006 18 år Såg ett anna fly også over Color Line Stadion under konserten. Ett slags 2 motors høgvinga propellfly. Rødt og hvit Noen som vet hva det kan være? Vegard
Skrevet 14. mai 2008 16 år jeg var på besøk hos NEAR as for ikke så lenge siden på Vigra å da jeg hørte en underlig jetlyd, jeg kikket ut av vinduet, å der kom det en CRJ-700 susenes forbi!
Skrevet 14. mai 2008 16 år Beklager for å bryte av posten, men lurte på hva et SAAB 340 gjør på vigra? har aldri sett dem her før :confused:
Skrevet 15. mai 2008 16 år CRJen var SK2892 og diveta til Kvernberget pga. lavt skydekke. Gikk til CPH som SK9239. http://forum.scanair.no/showthread.php?t=31612
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.