Fredrik J Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 ENGM i nåværende tidspungt. Flyr gjærne uten ATC jeg, men er kjekt om dere sletter når dere ikke vil sitte. Er ikke sint eller sur, men for fremtiden. Siter
Fredrik J Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 Takk til Andre Olstad og Tom Arne Paulsen som TWR og APP. Plutselig var det to fly som venta på clerance også. Fikk litt problemer med MIC. Edit: Så ikke siste innlegg. Sikkert en missforståelse, slikt skjer for alle. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Jeg beklager at jeg ikke kom! Jeg ble hunde eier for 4 timer! Det kom en hund som hadde lyst å spise opp kaninen min! Etter å ha ringt til alt fra Politiet til en døgnåpen dyreklinikk kom nettopp falken for å hente den. Egentlig var den en helt nyydelig hund som var kjempe grei og snill, men somsagt den prøvde å få opptil 4 kaninsteker i dag. Falken sa at det var en dyr hund så de finner nok en eier... Ble litt OT det der. Men jaja, beklager ihverfall at jeg ikke kom. Må få fiksa en annen trenings dag.. Siter
Fredrik J Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 Godt at det gikk i orden da. Kan Norton Antivirus være grunnen til voiceproblemer? Siter
Fredrik J Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 Hva må jeg skru av? Har prøvd meg litt frem, uten resultat. Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Personlig pleier jeg å slå av hele norton anti virus og norton internet security om du har det også Siter
André Olstad Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Åpne div porter i firewall-. Husker ikke nummerene nå Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Ja, om du vil lete etter idiotiske portnr, så vaersogod... Selv har jeg bare lagt inn en enkel regel i brannmuren som sier at den skal tillate alle tilkoblinger for fs og SB, og det går knirkefritt! Gå inn på "Internett Security" på hovedmenyen, velg "firewall/brannmur" og "configure/konfigurer", deretter "programs/programmer", deretter er det bare å redigere/legge til programmer i programstyringen... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.