Jon Are Skaar Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 No har eg registrert meg på VATSIM og trur eg er klar for å flyge. Eg har installert SB3, AVC og FSINN. Er det noko meir eg treng for å flyge på VATSIM? Siter
T. Paulsen Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Tja. Ta en titt her kanskje. (hvis du ikke har lest det allerede da.) Siter
Arild Oldervoll Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 SB3, AVC og FSINN er litt overkill egentlig, du trenger kun SB3 ELLER avc og FSINN, i vertfall samtidig. De fleste guidene bruker SB3. Se gjennom infoen linket til over så går det nok bra. Siter
André Olstad Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Anbefaler deg å bruke SquawkBox til å starte med. Litt enklere å lære tror jeg. Siter
Martin Svarstad Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Feil Andrè. Minimale forskjeller, men du har litt ekstra i FSINN så det er like greit å starte med det med engang.. Siter
André Olstad Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Feil Andrè. Minimale forskjeller, men du har litt ekstra i FSINN så det er like greit å starte med det med engang.. Ok, skal ikke påstå noe. Vet at FSinn har flere muligheter Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.