Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

B737 Pedestal box Standard kr. 460 euro?

Må vel være fult utstyrt det?.

Jeg ser det er en del frontpaneler / deksler osv...

med en pris som man bare kan svette av.

Cocpit skall til 737 for den saken skyld kr 29.000 euro?

Vel, om noen er interisert bygger jeg dette adskillig billigere.

Ps! Bare en liten opplysning.

Rune Karlsen

Skrevet
  • Forfatter

Ok men om det er noen simbyggere der ute som vil bygge så kontakt meg gjerne når det gjelder slike ting.

Hva med en hel full scala cessna cocpit med seter og det hele, ferdig til å sette inn instrumenter?

Jeg er sikker på at jeg kan være veldig veldig konkuransedyktig på dette område.

Ps! Bare et tips til simbyggere

mvh Rune Karlsen

Skrevet

Hvor mye skal du ha for en komplett ferdig 737 throttle quadrant? Med uavhengige engine levers, revers, flap-, speedbrakes lever og trimhjul kanskje. Jeg er litt nysgjerrig ""

Skrevet
  • Forfatter

Kan ikke svare på dette på sparket, men kommer du med en bestilling så blir vi nok enig om prisen.

Jeg kommer til å kaste meg inn i denne kampen, levere ting som jeg har kompetanse til og sørge for at kundene blir fornøyd med både pris og produkt.

Ps! Har lært litt i løpet av denne utviklingen så reodor faktoren har blitt lagt litt på hylla...

Skrevet

Men seriøst hvordan er dine muligheter for å bygge flyinstrumenter til en rimelig penge?

Skrevet
  • Forfatter

Det kommer an på hva slags instrumenter vi snakker om, jeg har en del kompentanse på dette området. Løsninger på ting og tang så jeg kan nok finne en løsning.

Rune Karlsen

Skrevet
Kan ikke svare på dette på sparket, men kommer du med en bestilling så blir vi nok enig om prisen.

Jeg kommer til å kaste meg inn i denne kampen, levere ting som jeg har kompetanse til og sørge for at kundene blir fornøyd med både pris og produkt.

Ps! Har lært litt i løpet av denne utviklingen så reodor faktoren har blitt lagt litt på hylla...

Høres flott ut. Jeg skal tenke på det, spørr deg nok litt på PM men kan absolutt ikke si noe som helst sikkert allerede nå.

Hehe, tror ikke dette er verdens enkleste sak å skaffe ""

Skjønner ikke hvorfor det skal være verre enn et helt overhead panel for å nevne en ting.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det skal være verre enn et helt overhead panel for å nevne en ting.
Sorry, jeg som leste feil i starten ""

Det kommer an på hva slags instrumenter vi snakker om, jeg har en del kompentanse på dette området. Løsninger på ting og tang så jeg kan nok finne en løsning.

Altimeter

Attitude Indicator

Heading Indicator

Turn Coordinator

VOR Indicator

Airspeed Indicator

Tachometer

?

Skrevet
  • Forfatter

Her finnes det helt andre løsninger enn separate instrumenter. Du kan få alt på et brett i den plasseringen du vil.

Kontakt meg på mail, telefon om du er seriøst interisert. så kan jeg hjelpe deg å fine en løsning.

Rune Karlsen

Tlf 95079385

Skrevet

Jeg er på utkikk etter fontplate til 737 MCP, er det noe du kan lage ?

Sendte meil til symulatory.com og de skulle har 70 Eur for frontplata og 20 Eur i frakt. Det var kun plata, ingen elektronikk ink.

Vidar

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …