Skrevet 17. august 2006 18 år Jeg lasta opp en fil til filbiblioteket for 2 dager siden. Siden ble oppdatert i dag men filen min har ikke kommet opp enda(!) Hvorfor tar det så lang tid??
Skrevet 17. august 2006 18 år Gi meg flere timer i døgnet, så skal du se at det skjer ting... Det er faktisk veldig vanskelig og få til Dag. Men jeg skal se om jeg får gjort noe med det.
Skrevet 17. august 2006 18 år Gi meg flere timer i døgnet, så skal du se at det skjer ting... * Tweake tweake tweake tweake * Nope. Funket ikke.
Skrevet 17. august 2006 18 år Jeg lasta opp en fil til filbiblioteket for 2 dager siden. 2 dager? Det er jo vanlig tid det... Jeg lastet opp noen filmer for rundt en uke siden jeg Men for all del, ta den tiden du trenger Dag. Jeg har ikke hastverk. Du har vel viktigere ting å holde på med tenker jeg.
Skrevet 17. august 2006 18 år Forfatter Jeg har heller ikke stort hastverk, for det jeg lasta opp var en Widerøe-tekstur til DHC Dash 8-100 som følger med i Ultimate Traffic, men den trenger en oppdatering Den er brukbar, men hvis du kommer nært, ser du at plasseringen av de grønne stripene/områdene (eller hva jeg nå skal kalle det) på haleroret ikke stemmer 100 % hvis du kjenner Widerøe-teksturen godt Så forvent en oppdatering til den Holder også på med Widerøe-teksturer til Dash 8-300 og Q400 (de også for Ultimate Traffic).
Skrevet 17. august 2006 18 år Forfatter Hvis det er noen som ahr bilder av mindre detaljer på WF Dash 8-103A/311/Q311/Q402 (dvs. alle flyene deres), er jeg interessert i dem
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.