Andreas Nysveen Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Har Flightsim.no planer om å sette opp en server som er kompatibel med FSX? Etter å ha fløyet en del online har jeg begynt å sette pris på å ha andre rundt meg, vil gjerne kunne gjøre dette så fort som mulig etter å ha fått inn FSX også. Siter
Dag Johansen Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Vi får se hvilke muligheter som finnes til det når FSX kommer på markedet. Om det kommer server-software vil vi selvsagt sette opp en slik server her. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Høres bra ut. Vet du i mellomtiden noe om hvor jeg kan finne en kompatibel server når FSX er ute? Jeg går ut fra at de har noen klare, Det er tross alt ganske mange som vil prøve ut nye fonksjoner i simulatoren. Siter
Thomas Svart Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Vi får se hvilke muligheter som finnes til det når FSX kommer på markedet. Om det kommer server-software vil vi selvsagt sette opp en slik server her. DAG se her: Her Kig under FAQ. Det der er mest cool er at der er en forbedret BAN funktion...... men det kræver jo selvfølgelig, at man opdatere den!, ellers er det jo lige meget med en ban liste. Siter
Christian Syvertsen Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Han har vel den fra før av, Thomas Men setter stor pris på serverene dine, Dag! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.