Skrevet 14. august 2006 18 år Men jeg så en SAS Braathens Airbus A321-200 på Tromsø her om dagen!!!??? I SAS Braathens farger! Den hadde reg: LN-RKK, og hadde Svipdag Viking som navn! Jeg kan ikke ha sett feil!!!!
Skrevet 14. august 2006 18 år LN-RKK ER en Airbus A321-200, tidligere: SE-REG. Hun heter "Svipdag Viking", skiftet over til norsk reg. 25.5.2006. Så da har du nok ikke sett syner! Muligens snag eller noe, på det flyet som skulle ha vært der - eller noe annet som har skjedd muligens.
Skrevet 14. august 2006 18 år Forfatter Det sto no i allefall LN-RKK på skroget like foran bakdøra. Var inne på airpics.com Og da sto det at EX: SE-REG, så den var Svenskregistrert.
Skrevet 14. august 2006 18 år Forfatter JAvel ja, men trodde ikke de brukte A321-200 som reservefly når et annet er i uorden.
Skrevet 14. august 2006 18 år Kan som sagt være mange årsaker, men A321-maskinene har jo base på CPH - så det er jo uvant med slike maskiner så langt nord.
Skrevet 15. august 2006 18 år Mener å huske at jeg leste i et Scanorama at SASBraathens skulle male om en del fly i alle de ulike fargene som har eksistert i selskapenes historie - et eller annet jubileum.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.