Skrevet 12. august 2006 18 år Hei Allesammen. Så er jeg hjemme fra UK igen efter 14 dages ferie. Som nogle af jer nok kan huske, skulle jeg besøge Duxford, hvilket også skete. BIG SURPRISE!!! 3 Spitfire're lavede test-displays inden den store Spitfire-dag i morgen søndag. Det er ikke hverdag man oplever det. Derudover kom en Fennec også i luften. Concorden er placeret i Hangar 1/Air Space nu. Der vil være begrænset adgang til det i løbet af høsten, men først næste år, vil det åbne helt. Jeg har en ca. 80 billeder derfra, men jeg skal lige have dem + 370 andre billeder kigget igennem. Derfor går der nok et par dage inden jeg viser dem fra Duxford. Derudover har jeg købt mig nogle samle-sæt (AirFix og Revel) med Spitfire (5 versioner) og en Mustang P-51F. En metalmodel med DC-3 i USAF farve er det også blevet til plus 2 CD'er og 2 DVD'er.
Skrevet 12. august 2006 18 år Høres ut som du hadde en bra tur! Har selv vært i England mange ganger, men aldri tatt meg tid til å besøke Duxford. Det må gjøres noe med..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.