Skrevet 12. august 2006 18 år Alskens merkelige flyhistorier dukker nå fra tid til annen opp her, og her er min, mer eller mindre uinteressante historie: Under Varangerfestivalen var det tilbud om helikoptertur med Artic HeliTrans (eller liknende). Firmaet har èn pilot, nemlig ei jente i midten av 20-årene ved navn Heidi Buljo Min første helikoptertur idag. Fikk med meg mange fine manøvrer over Vadsø og til slutt en low-pass over flyplassen i Vadsø. Dette var kjempemorsomt:)
Skrevet 12. august 2006 18 år Onsdag 9. var jeg og en del andre med 720skv på en 3-ship Bell 412SP formasjonstur på en drøy time ut fra Rygge og retur. Helikopter er utrolig artig!
Skrevet 12. august 2006 18 år Onsdag 9. var jeg og en del andre med 720skv på en 3-ship Bell 412SP formasjonstur på en drøy time ut fra Rygge og retur. Helikopter er utrolig artig! Bak spakene?
Skrevet 13. august 2006 18 år Var på ATPL-kurs sammen med Heidi... Ei kjempejente det, og utrolig dyktig...
Skrevet 13. august 2006 18 år Sitat fjernet av hensyn til vedkommende som er sitert Kan være greit å huske på at det du sier her ikke forsvinner, Olaf. Det kan til og med søkes opp på google, så du burde nesten være forberedt på å kunne si det ansikt til ansikt om du drister deg til å si det her. Bare et lite tips om du har planer om å involvere deg i helikoptermiljøet en gang i fremtiden, og ikke ønsker å skaffe deg uvenner. Det er utrolig hva folk kommer over på internett. PS: "Konklusjonen" din sier forsåvidt ikke jack sh*t, da du kun er fjorten år og jenta det er snakk om er noen-og-tyve.
Skrevet 13. august 2006 18 år Bak spakene? Ja... cirka 2 meter bak spakene og 1 meter bak flygeren...
Skrevet 13. august 2006 18 år Lurer meg på om det ikke var henne som fløy helikopteret som var i Trondheim i sommer også. Hu tok lowpass over Munkholmen så vi kunne se på jentene som solte seg toppløs. Høhø.
Skrevet 13. august 2006 18 år Forfatter Haha.. godt det var en dedikert pilot, som også var jente da så ikke konsentrasjonen gikk vekk fra selve flyvningen! Heidi var kjempesnill jente, hun! Lillesøstra også. Legger ved et fint bilde jeg tok med min mobil (skal skaffe meg speilrefleks en gang i fremtiden.. fikk lyst til det nå) [image]http://blink.dagbladet.no/user/files/c/ca/caines/Vadso1.JPG[/image]
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.