Peter Nørkjær Skrevet 28. februar 2001 Skrevet 28. februar 2001 Hej, jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg ville prøve at skrive et kort ud fra Bertil Gullamr (SASFSS); Route Facility Chart ud over Skandinavien (#2) Men jeg får kun én side skrevet ud, der sådan cirka dækken midten af siden. Jeg har prøvet forskellige printer indstillinger (Brother 1030) men jeg får stadig kun en side ud. Er der nogle der har forslag til hvordan jeg kan få hele kortet printet ud på flere sider? ------------------ N 57 02 70 E009 55 25 Siter
Arne Sundsbø Skrevet 1. mars 2001 Skrevet 1. mars 2001 Åpne dokumentet i Acrobat reader, velg Print og kryss av i #Fit to page". Da skulle det gå bra. Siter
Peter Nørkjær Skrevet 1. mars 2001 Forfatter Skrevet 1. mars 2001 Problemet er at dokumentet er 45x83 cm, og hvis det bliver 'fittet' til en A4 side kan man ikke se noget som helst. Så det skulle være en måde, hvor jeg kan få kortet printet ud i 1:1 /Peter Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.