Skrevet 28. juli 2006 18 år I morgen kommer Evergreen Intl Airlines til Flesland klokken 21:40. Noen som vet flytypen? Flyet skal komme ifra OSL tror jeg.
Skrevet 28. juli 2006 18 år Arrester meg om jeg tar feil, men trodde Evergreen bare hadde 747, så da er det jo enten en 747-100 eller en 747-200 som kommer.
Skrevet 28. juli 2006 18 år Sikker på at Avinor ikke blander Sun Air Scandinavia sin J31 med Evergreen igjen?! De deler nemlig ICAO kode..
Skrevet 28. juli 2006 18 år Det skal du ikke se bort ifra nei, det er jo ikke første gangen og høres jo betydelig mer sannsynelig ut enn at Evergreen kommer. Om det hadde vært en cargo flight hadde det vel neppe kommet opp på web hos Avinor heller?
Skrevet 28. juli 2006 18 år Sikker på at Avinor ikke blander Sun Air Scandinavia sin J31 med Evergreen igjen?! De deler nemlig ICAO kode.. Du mener selvsagt IATA kode. Begge har EZ i IATA, i ICAO er det hhv EIA (Evergreen) og SUS (Sun-Air). Mvh, Kjell
Skrevet 28. juli 2006 18 år 747-400 Combi er et kombinert passasjer- og fraktfly. Bakre del av kroppen kan brukes til frakt i stedet for passasjerer. Du kjenner dem igjen på fraktdøren bak vingen på venstre side, se dette fotoet av en fra Asiana. Grunnen til at frakten er bak er at de myke passasjerene foran skal hindre skader på den dyrebare frakten i tilfelle uhell..... (just kidding...) Mvh, Kjell
Skrevet 28. juli 2006 18 år Evergreen og EvaAir er ihvertfall 2 forskjellige selskaper.. Hehe sånn kan det gå. jeg trykka på en link i google for Evergreen og havna hos EVA og blind som jeg er... Ser ut som at Evergreen har 100 og 200's ja
Skrevet 29. juli 2006 18 år Hva ble det til? Var det 747'en som landet på Flesland for 40 minutter siden, eller var det noe annet? Noen som vet?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.