Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

På grunn av råtten lyd kan jeg ikke anbefale disse paywares:

Kapitansim's C-130 (selv om det var flotte system-etterlikninger for meg som ikke har peil på Herc). Vet ikke Captainsim at Herc'en går med constant speed? Det ser i alle fall slik ut på gaugene at de vet om det... Enkelte lyder er ganske så like fra hva jeg husker de gangene jeg har vært så "heldig" å få en gratisreise med herc'en... Det er bare synd at de mest riktige lydene kun er forbigående (som max power, og oppstart av motorer). Den eneste vedvarende lyden jeg synes er bra på denne paywaren er GTC (Gassturbin Kompressor som i følge Harald på dette forum er en "APU som ikke kan brukes i luften").

PSS dash 8. Samme greia her. Høres for det første ikke ut som dash 8, og det høres definitivt ikke ut som om PSS har fått med seg at constant speed propeller innebærer "konstant" frekvens i propell/motorlyd...

Men jeg kan anbefale Majestic's DHC8 og det er ikke bare fordi jeg er dash 8 fan! -Selv om panelet er greit nok må jeg si at dette er hva jeg er mest fornøyd med - selv om det anbefales den dobbelte RAM-mengden enn jeg har selv pr nu. Hårene på ryggen reiser seg i fryd når jeg gir takeoffpower på denne, med høyttalerne på 1.25 ganger hva naboene i utgangspunktet liker til enhver tid på døgnet.

Så om det er turboprop payware som er neste ut på handlelisten: Kjør på med Majestic. 512MB RAM virker å være mer enn nok. -Om man ikke har noe problem med å vente et par sekunder når bitmaps lastes for første gang ved forandring av views etc...

I tillegg kommer en masse punkter og detaljer om hver flytype jeg ikke har tid til å komme med... Men en ting jeg synes var interessant var flysystemsimuleringen på C-130'en. Spesielt hvordan det er å fly med en såpass non-state.of.the.art-autopilot. Ingen tvil om at dagens airlinerpiloter er blitt bortskjemte ""

Skrevet

Okey...

Syntes Hercen er helt grei jeg da, Men er enig med at Majestetic sin Dash er bedre enn PSS, men regner med at PSS er en eldre add-on til FS...

Hvis jeg skal anbefale noe pay, så er det Aerosoft Frankfurt, for de som liker å fly der nede..

Level D sin 767 er bare helt suveren, det er PMDG sine Boeing'er også..

GE2006 og Flight Environment er også noen flotte programmer som piffer opp deafult texturene en god del ogsaa:

Noe jeg fraraader er ALT fra Perfect flight og Winkelman 747SP, og alt fra Abacus!

PS: Add-onn kategorien er fin for dette temaet ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …