Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Heisann

Eg veit ikkje heilt om dette innlegget passar her, men anyway.

Eg var ute å flaug med mitt nydelege Boeing av typen 737-800 no i stad, frå ENAL til ENGM. Turen var berre meint som ein treningstur for å terpe på FMC-kunnskapane. Alt gjekk glimrande fram til take-off og det var berre hugleik i kabinen. Men etter eg hadde tatt av og snudd nasa mot Oslo byrja flyet riste kraftig. Sjølvsagt trudde eg det berre var turbulens. Men etter som ristinga vart kraftigare dess høgare eg kom, sjekka eg instrumenta min. Til min forskrekkelse hadde det eine landingshjulet hengt seg fast og ville ikkje opp igjen. Som ein nybyrjar eg er vart eg grepen av desperat panikk og hamra på knappen for å få hjula opp. Ettersom det ikkje hjalp kasta eg meg i ein forrykande 45 graders bank tilbake til Vigra. Eg visste at dette kom til å bli eit hendelse å lande, sidan eg har svært få erfaringar med nødlandingar. Men då eg skulle senke resten av landingshhjula ville ikkje den fremste ned.

Turen endte med ei horribel buklanding der reddningsmannskapet hadde fått stor problem med å skrape vekk restane av passasjerane frå veggen ""

Kva skal ein gjere i slike situasjonar? Er det nokon prossedyrer eller er det berre å håpe på det beste?

PS Eg skal sjå om eg kan poste eit par screenshots av turen ""

Skrevet

vis det var i PMDG så står det i manualen, du må senke understelle manuelt, husker ikke hvordan taste trykk du må trykke, men det står i manualen, vis det ikke er PMDG, så kan du se på oppsettet ditt, der står det noe med hvordan du får ned understelle manuelt ""

Skrevet

Om ikke hjulene kommer ut må du bruke manuell pumpe, tror standard tastekombinasjon i FS er ctrl+G eller shift+G. Dersom du uansett ikke får ut nesehjulet burde du vel helst flydd til ENBR eller ENVA med lengre rullebane, tatt en myk landing på hovedhjulene og holde nesen oppe så lenge som mulig. Om du gjør dette riktig, og det ikke tar fyr, bør det ikke bli alt for store personskader, og du er dagens helt

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …