Skrevet 11. juli 2006 18 år NOTAM fra ENBN i dag: NEW TODAY TIL 0607111200EST AD CLSD DUE POWER FAILURE Er dette ZULU tid? Betyr dette at flyplassen er estimert til å åpne igjen kl 14.00 lokal tid?
Skrevet 11. juli 2006 18 år Forfatter Hehe Det ser ut som det er et hagleskudd som har forårsaket problemene: Brønnøysunds Avis I tillegg er hele Brønnøysund, inkludert Brønnøysundregistrene hvor jeg jobber uten telefonforbindelse. Kan fort vise seg å bli dyrt for vedkommende som har skutt hvis de finner ut hvem som har gjort det.
Skrevet 11. juli 2006 18 år Hehe Det ser ut som det er et hagleskudd som har forårsaket problemene: Brønnøysunds Avis NEW TODAY TIL 0607111200EST AD CLSD DUE POWER FAILURE CAUSED BY +SHGR alternativt GR om det bare var ett skudd... Sindre: kjør tromme!
Skrevet 11. juli 2006 18 år Hehe Det ser ut som det er et hagleskudd som har forårsaket problemene: Brønnøysunds Avis I tillegg er hele Brønnøysund, inkludert Brønnøysundregistrene hvor jeg jobber uten telefonforbindelse. Kan fort vise seg å bli dyrt for vedkommende som har skutt hvis de finner ut hvem som har gjort det. Bare dem får fiksa det til jeg skal til Brønnøysund neste mandag
Skrevet 11. juli 2006 18 år NEW TODAY TIL 0607111200ESTAD CLSD DUE POWER FAILURE CAUSED BY +SHGR alternativt GR om det bare var ett skudd... Sindre: kjør tromme! Aye aye, sir! <Host, host, hark, eherrm> (metaforisk rensing av halsen): DI-DI-DUNK, DUNK, TSSJT! <Bukker ydmykt til publikum>
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.