Erik Schøyen Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Det blir S3-trening for meg på fredag mellom kl. 18 og 20 norsk tid. Håper DU kommer innom Gardermoen slik at jeg får svettet litt!! (Forhåpentligvis er jeg blitt kvitt ferierusket som viste seg i dag) Siter
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Kommer enda en tur jeg da! CNO 746 takker for den hjelpen du ga til meg i dag! Jeg håper at jeg ikke lagde for mye bry for deg! Takker for alle rettelsene på snakkinga mi Siter
TOS Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Eg reknar med at eg dukkar opp og flyg litt. Men kan ikkje garantere. Berre 88% sikkert Siter
Erik Schøyen Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Jeg håper at jeg ikke lagde for mye bry for deg! Takker for alle rettelsene på snakkinga mi Det viktigste (og utrolig nok virker det som det vanskeligste:) som ny på VATSIM er å innrømme at man er ny på VATSIM... Gjør man det er det bare gøy å hjelpe til slik at flere skjønner hvor morsomt det er å fly online! Siter
Erik Schøyen Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Berre 88% sikkert godt nok for meg Siter
Marius Helstad Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 ey Erik du er jo min buddie så jeg kommer vertfall!!!!! Siter
TOS Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hmmm nede i 5% sjansfor at eg dukkar opp... om du ikkje er interessert i eit fly som loggar seg av og på i tide og utide då... ehe... Siter
Erik Schøyen Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 5% men fortsatt en liten sjangs igjen Benytter anledningen til å oppfordre alle nye som skal på i kveld å skrive "newbie" i remarksfeltet - og jeg kan gi mye bedre ATC-service Siter
TOS Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Er avhengig av om eg får inn nettet til naboen når eg sit i resepsjonen i kveld hehe. Dersom eg gjer det, kan det bli litt flygning. Men det blir moglegens til at eg må logge av\\sette på pause innimellom. Så det er vel kanskje ikkje så optimalt ein slik kveld. Trur nok heller eg kjem til å jobbe med filmredigering i kveld. Siter
Erik Schøyen Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 Kom igjen folkens! Foreløpig dårlig oppmøte!! Siter
Erik Schøyen Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 Tja, dette var ikke så mye å rope hurra for ... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.