Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vel tvinge frem en liten, svak gratulasjon...

Håpte på Frankrike denne gangen.

Kjedelig at Zidane gjorde det han gjorde... Noen som vet mer nøyaktig hva som var grunnlaget for handlingen? Kan jo være Materazzi sa noe utrolig stygt til han.

Skrevet
Får vel tvinge frem en liten, svak gratulasjon...

Håpte på Frankrike denne gangen.

Kjedelig at Zidane gjorde det han gjorde... Noen som vet mer nøyaktig hva som var grunnlaget for handlingen? Kan jo være Materazzi sa noe utrolig stygt til han.

Italia spilte dårlig rett og slett... Frankrike burde ha vunnet helt klart... Straffer er ikke noe kult... Enten har du flaks eller ikke..

Kan tenke meg at Zizou ble provosert... Materazzi må ha sagt noe "over grensen"... Zizou hadde aldri gjort noe uten god grunn...

Skrevet

Straffer er ikke noe kult... Enten har du flaks eller ikke..

Det blir vel litt feil.. Enten takler du presset ellers får du skjelven og klarer ikke å sette ballen.

Det om keeperen går rett har med flaks å gjøre men et godt plassert straffespark kan ikke tas.

FORZA ITALIA! "" Dette smakte jæææævli godt!

Gå og legg dere stygge franskmenn!

Skrevet
Kan tenke meg at Zizou ble provosert... Materazzi må ha sagt noe "over grensen"... Zizou hadde aldri gjort noe uten god grunn...

Nei, han ville aldri gjort det for den lusne holdinga han ble utsatt for.

Materazzi må ha sagt noe som virkelig røsket i sjela hans.

Skrevet
Har aldri likt Materazzi, og heller aldri italiensk fotball. Så rått som de har spilt i dette VM fortjener de ingenting.

Forza Italia my ASS.

Jeg gleder meg grenseløst over at italienske juksepaver blir sendt ned i 3. divisjon altså. Makan til råtten gjeng. Materazzi har garantert sagt noe rasistisk til Zizou. Har slengt med leppa før, han.!!

Skrevet

Det kan hende vi kan takke Materazzi for denne seieren ""

For om han ikke hadde slengt med leppa så hadde ikke Zidane blitt sendt ut og da hadde han sikkert skoret på straffe og Frankrike har sikkert hadd bedre selvtillit og sånn. ""

Det var utrolig deilig å se Cannavaro løfte den pokalen ""

Skrevet

Frankrike fortjente å tape. Angrepsspillet deres er fullstendig endimensjonalt og går stort sett alltid ut ut på å spille gjennom Henri. Zidane er opphauset og har mange ganger fått kort for stygge situasjoner, inkludert en karantene i VM98, straffen han tok i første omgang var ikke god, den kunne fort gått over, og hvordan går det an å si at Trezeguet skjøt en god straffe? Han har hele målet foran seg, men treffer tverrliggeren. Elendig! Han har press på seg, men ikke kall det en god straffe.

Italia har vist stor lagmoral og kampvilje gjennom hele mesterskapet og fortjente denne seieren.

Skrevet

Italia var virkelig elendige i andre omgang og ekstraomgangene. Frankrike pressset utrolig mye. På slutten gjorde jo ikke Italia en dritt..

Kampfiksering, korrupsjon, juksing med dommeroppsett og skattebedrageri + ureint spill sier jo mye om deres moral og kampvilje. Når man tenker på det er det kanskje ikke så fortjent at de i det hele tatt ble med i dette VM..

Synes at Trezeguet sin straffe var godt plassert. Når en ball treffer tverrliggeren er det utrolig uflaks at den ikke går inn. Denne traff, fikk en utrolig skru og traff linja for så å gå UT. DET er uflaks.

Skrevet
Italia var virkelig elendige i andre omgang og ekstraomgangene. Frankrike pressset utrolig mye. På slutten gjorde jo ikke Italia en dritt..

Og på hvilken måte er det elendig å ikke slippe inn mål utsatt for under dette fantastiske franske spillet? Og hva er så bra med å presse når man ikke kan avslutte?

Synes at Trezeguet sin straffe var godt plassert. Når en ball treffer tverrliggeren er det utrolig uflaks at den ikke går inn.

Rent fysisk burde sjansen være stor for at ballen går ut dersom den berører tverrliggeren, og selvsagt avhengig av hvor på ballen den treffer.

Sånn ellers så er det en anklage mot FIFA når du påstår at også landslagsfotballen til Italia er preget av korrupsjon. Kanskje enkelte av spillernes moral kan betviles, men det finnes da sannelig usympatiske spillere på andre landslag også, fra voldsmenn som Rooney til en angivelig voldtektsmann som C. Ronaldo.

Skrevet
Og på hvilken måte er det elendig å ikke slippe inn mål utsatt for under dette fantastiske franske spillet? Og hva er så bra med å presse når man ikke kan avslutte?

De spilte mye bedre enn Italia, det er det jeg vil si. Spillmessig var de veldig mye bedre. Men så lå jo Italia med 7-8 menn innenfor 16-meteren og det skal jo litt til for å slå igjennom det fra før av gode forsvaret. Frankrike prøvde hedert mens Italia bare ventet til straffekonken skulle starte... Men alt handler om å score mål som du sier, og det var det lite av når det gjaldt begge lagene.

Jo, det er nok mange skumle typer innen fotball.

Skrevet

Sånn ellers så er det en anklage mot FIFA når du påstår at også landslagsfotballen til Italia er preget av korrupsjon. Kanskje enkelte av spillernes moral kan betviles, men det finnes da sannelig usympatiske spillere på andre landslag også, fra voldsmenn som Rooney til en angivelig voldtektsmann som C. Ronaldo.

Hva får deg til å si dette? ""

Nærmere 50% av de italienske landslagsspillerne er funnet medskyldige i korrupsjon, så som kampfiksing på sitt eget klubblag gjennom de 2 siste årene i Serie A! ""

Hva mener du med å kalle dette for anklagelser mot FIFA?

Merk: Disse spiller på landslaget!

Hadde FIFA ment noe som helst med sin "FAIR PLAY", så hadde italienerne blitt hjemsendt med en gang disse avsløringene kom!

For meg er Italias VM-seier det mest usmakelige som har skjedd innen fotballen på mange år!

""

Hvorvidt Rooney er voldsmann, eller C.Ronaldo er en angivelig voldtekstmann, skal jeg la være usagt, men at det finns en del usympatiske fotballspillere på andre landslag også, ja det er vi 100% enige om!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122625

Skrevet

Hadde FIFA ment noe som helst med sin "FAIR PLAY", så hadde italienerne blitt hjemsendt med en gang disse avsløringene kom!

Amen!

Jeg har ikke peiling på hverken fotball eller fotballspillere, men utifra det jeg har sett av Materazzi, så burde han hatt mye mer juling enn han fikk...

Amen igjen! ""

Og med tanke på at italia gikk videre på et straffespark i 8.delsfinalen mot Australia,som fortjente både en og to og tre Oscar,i tillegg til at vel Australia fikk et mål ? ..feilaktig avblåst for offside, så er det vel ALT annet enn fortjent at italia fikk trofeet til slutt... bingo som nesten alltid i tette kamper nå mere. ""

Skrevet

Materazzi er fotballens største drittsekk. Kritisert tidligere for enormt rasistiske komentarer og er rett og slett en uhederlig fotball spiller. Desverre passer han perfekt inn på ett italiensk lag uten forståelse for etikk. Italia er fremdeles et land fult av rasisme og fremmedfrykt. . Det var et tap for fotballen og for det gode i verden at Italia vant vm.

Eneste Cannavaro som er en ren og meget dyktig spiller

Skrevet
Jeg har ikke peiling på hverken fotball eller fotballspillere' date=' men utifra det jeg har sett av Materazzi, så burde han hatt mye mer juling enn han fikk... [/quote']

Gammel tråd, men jeg kom over denne videoen.

Her ser man Materazzi og en del av hans påfunn.

Men en dag var det en person som faktisk tok igjen på han som dere alle vet.

OUJjgFtObdY

Skrevet

Synes det er en kul video, fordi "skurken" fikk hevn. Men når alt kom til alt, så fikk jo Materazzi det akkurat slik han ville. Provosert Zidane så mye at han til slutt ble utvist. Skulle mye heller ha sett Zidane knuse Materazzi på banen, enn å gi han en skikkelig skalle.

Det er noe ihvertfall bare min mening. :)

Skrevet

Sâ en annen video med Matzerattis forbaskade pâfunn og sytes da litt synd pâ Shevshenko som har ofte vaert et offer for Matzerattis pâfunn. Den dagen Italia vant VM skrek jeg höyt "FIFA, Italiensk fotball og Dommern er korrupt som FAEN!". Syns fortsatt Matzeratti fikk litt mild straff i forhold til det han gjorde.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...