Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

I disse sim-tider hvor de fleste simmere gleder seg til utgivelsen av FSX og hvor noen har dratt til sjøs med Ship Simulator 2006 og hvor Ship Simulator 2007 allerede er bekreftet, er det nå noe nytt på vei fra togenes rekker ""

Kuju var selskapet som utviklet den grensesprengende simulatoren Microsoft Train Simulator. En simulator som selv i dag, fem år etter release, stadig får nye 3rd Party produkter. Kuju kom også et godt stykke i utviklingen av Microsoft Train Simulator 2, før microsoft plutselig og brutalt bestemte seg for å dra ut pluggen på prosjektet (vi skal i grunnen være glad for at det i det hele tatt kommer flysimulatorer fra Microsoft "").

Kuju fikk ikke lov til å ta med seg den halvutviklede MSTS2, og ga derfor opp togsimulatorer. Nå, derimot, har Kuju startet samarbeid med Electronic Arts for å utvikle Kuju Rail Simulator (Arbeidstittel). Auran har riktignok i mellomtiden laget Trainz Railroad Simulator 2006, men med beskjedent resultat.

Kuju Rail Simulator vil bli gitt ut mot slutten av året (i begynnelsen av 2007 i USA), og vil blant annet støtte det nye AGEIA PhysX Processor.

Fant noen få screenshots som til nå har kommet ut, og jeg må si at hvis dette er nivået vi vil få rent grafikkmessig, vil dette virkelig bli interessant. Sjekk bare her, her, her og her. Gleder meg til det kommer mer screenshots fra dette prosjektet.

Den offisielle websiden kan forøvrig sjekkes ut her, men inneholder ikke så mye interessant ennå. Den har derimot noen linker til forumer hvor man kan få direkte kontakt med utviklerne.

Jeg håper ikke dette har vært oppe før ""

Skrevet

Wow! Dette må siges at se veldig interessant ud!

Cocpit-bildet var råt! ""

Skrevet

Ja dette ser meget interessant ut spør du meg, og er enig i at bildet fra førermiljøet var sinnsykt rått! Blir spennende å se hvordan denne simulatoren blir til slutt, håper at den virkelig slår an - og får en drøss med "add-ons"..

Skrevet

Skjønner godt at det tar tid å utvikle en så bra trainsim når jeg så bildene. Så den som venter på noe godt.. får nok det med tiden ""

Skal bli spennende å se utgivelsen av denne ""

EDIT:

AGEIA PhysX Processor er en heftig sak. Får man dette inn i FSX eller nyere versjoner av FS så kan man eventuelt skape realistiske kollisjoner, skader, flytende veske som renner ut osv. Bare ta en titt på disse videoene

http://www.ageia.com/physx_in_action/footage.html

Skrevet
  • Forfatter

Vekker til live denne tråden igjen for å følge opp med siste nytt:

Du kan nå laste ned en helt ny teaser video her

Screenshots ser dere her, her, her og her.

I tillegg har også nå den offisielle europeiske release-datoen for denne simmen blitt sluppet av EA. Resten av verden får release-dato senere. Etter en lang utviklingstid er den snart klar ser det altså ut til. Den blir sluppet 5. Oktober 2007.

Det blir nok en fin sim å prøve dette, i hvertfall frem til Microsoft er klar med sin :)

Skrevet

Gasp bra noen følger med :) så på den en gang for leenge siden, og sa for meg selv denne skal jeg ha. Etter det har jeg glemt hva den het og glemt og følge med, tusen takk for påminnelsen. :D

blir jaggu lansert noen dager før jeg fyller gammal. Ønske den i gave av kona :P

Skrevet
  • Forfatter

Bare for å oppdatere denne tråden. EA har, av operasjonelle grunner, bestemt seg for å utsette utgivelsen av Kuju Railsimulator med en uke. Den nye offisielle utgivelsesdatoen er derfor 12. Oktober 2007 :)

Skrevet
  • Forfatter

Da ser det ut til at Kuju Rail Simulator er offisielt i salg. Jeg var tilfeldigvis innom EB Games på vei hjem i dag og oppdaget at den sto i hylla med nyheter. Jeg trenger kanskje ikke å si det, men jeg kjøpte selvfølgelig med en kopi :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …