Harald Oanes Skrevet 18. februar 2001 Skrevet 18. februar 2001 En gang må denne diskusjonen jo ta slutt - uten at den skal være nødt å stenge innlegg ved tvang. Det jeg imidlertid biter meg spesielt merke i, er at enkelte som føler seg veldig ille over å bli kritisert, er i aller høyeste grad delaktig med en veldig skarp "pekefinger" selv ved ganske mange anledninger. Og for å få en verdig avslutning på dette, ønske jeg kun å si en TUSEN TAKK TIL HELGE BØ, for han sa tross alt utrolig mye fornuftig. Det var godt at du tok til ordet slik du gjorde, og jeg håper ikke du slutter å være innom dette forumet - da mister i alle fall jeg en av mine "favoritt-bidragsytere". Jeg forstår godt din vrede, den er nemlig begrunnet - og det ser jo definitiv ut som det store flertall også synes det. Jeg er ikke så tøff at jeg vil komme med navn og beskyldninger, men enkelte er definitiv ganske så sårbare hvis ikke det store flertall er enige med dem. Amen, Godnatt og takk Harald O. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.