Gå til innhold

Noen som skal til Farnborough Airshow 2006?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt meg til Farnborough Airshow den 22. og 23. juli. Jeg lurer på om det er flere som kan tenke seg å dra. Kunne vært gøy å møte likesinnede under en slik seanse.

Egil Johnsen

Skrevet

Jeg og en mindre flyinteressert skal "" Jeg reiser fra Torp 14.10 fredag og skal bo ikke langt fra Waterloo togstasjon og pendler hver dag til Farnborough. Tenker å ta med Panasonic GS-400 + EOS5 med noen utstyr.

Skrevet

Da har jeg nettopp kommet hjem fra England og RiAT, men kanskje det blir en tur til Farnborough neste år...så ut til å ha et ganske bra program der i år også.

Men håper på flere russiske maskiner både på RiAT og Farnborough neste år.

Skrevet

Men håper på flere russiske maskiner både på RiAT og Farnborough neste år.

Blir neppe mange russiske maskiner på Farnborough neste år... eller; når ble FIA et årlig evenement? Tror heller jeg ville satset på Paris, da, gitt...

Skrevet

Jeg har tenkt på dette showet, men etter og ha hørt at Farnborough er regnet for et heller dårlig stevne(i forhold til Paris iallefall), blir det ingen tur på meg.

Derimot har jeg tenkt meg over til FlightSim messe 2-4. desember. Kult om vi kunne blitt en gjeng som dro dit, men kommer tilbake med mer om det senere.

Skrevet

Derimot har jeg tenkt meg over til FlightSim messe 2-4. desember.

Å ja, det stemmer det, husker ikke detaljene fra foredraget hans på FLG06, men du har kanskje en link å by på? ""

Men som kommetar til Farnborough versus Paris, så går de annen hvergang og er/skal være like bra. Skulle så gjerne har vært på Farnborough, men KAN IKKE FÅ FRI "gråte" ""

Skrevet

Er dette det eneste flyshowet i nærmeste tid i England? For jeg var akkurat ute å fløy Cessna over Sandefjord, da var Dakotaen på vei til flyshow i England, vi så fra lufta at det tok av "" Virker litt i tidligste laget å dra til et flyshow som starter om 2 uker da.?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...