Thomas Lorentzen Skrevet 17. februar 2001 Skrevet 17. februar 2001 Folkens, Har akuratt gått til anskaffelse av FSassist fra LAGO - fikk min etterlengtede reg-kode i går, og er litt i tvil om hva slags oppsett som er best? Noen andre brukere som har noen tips..? Det hadde vært litt kjekt å kunne sette ned KUN f.eks Terrain Texture Distanse mens man var på bakken, og at den øker etterhvert som man stiger til værs.. noen mulighet for dette, eller er det kun frameraten man kan sette som min og max? Takk for evt. svar, Mvh Thomas Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 17. februar 2001 Skrevet 17. februar 2001 Hei Thomas. Du kan forandre og tweake på disse innstillingene akkurat som du vil. I et av dokumentene som følger med er dette nøye forklart. Jeg synes for eksempel det var litt frustrerende når plutselig all texture forsvant under landing. Dette kunne justeres. Mail meg om du ikke får det til. Hilsen Bjørn Olav Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.