Skrevet 23. juni 2006 18 år Hei alle sammen. Tenkte at det kunne være fint å få til en samling av "flyhoder" i området. Tenkte på å møtes på Peppes på Danmarksplass for å ta en matbit eller noe. Tid og dato som jeg har sett meg ut er neste fredag, altså fredag 30. juni klokken 1900. Det passer vel ikke for alle nå når sommerferien er i gang for mange og det kommer på relativt kort varsel, om det passer for "ingen" så får jeg finne et nytt tidspunkt. Men om du vil være med hadde det vært fint om du sendte meg en mail så snart som mulig (arild at oldervoll dot com) med hvor mange som kommer, i vertfall innen tirsdag kveld så jeg får bestilt bord på onsdagen. Alle er velkomne, uansett alder, kjønn og geografisk opphav dersom du ikke kommer fra Bergenskantene.
Skrevet 25. juni 2006 18 år Forfatter Kun to som har meldt sin interesse enda. Har også snakket med et en del som ikke kan være med. Men jeg skal i vertfall ta et par telefoner til de jeg vet at ikke har internettilgang for tiden og er i området
Skrevet 28. juni 2006 18 år Forfatter Da har jeg reservert bord på fredag. Ser ut til at vi blir 5 stykker. Bordet er reservert på mitt navn. Ser frem til å se dere der. Regner med at servitøren viser vei til bordet når dere kommer, men jeg er i vertfall 20, halvmørkt blondt hår og enten t-skjorte eller en svart fleezejakke.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.