Marius Helstad Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Heisann jeg bare lurer på hvordan jeg kan få multiple screen på ASRC jeg? Fordi nå som jeg har to skjermer har jeg litt lyst på multiple screen hvis det går kan noen hjelpe meg ? Siter
Truls Grande Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Trur ikke det er mulig med ASRC, men det er fullt mulig hvis man bruker VRC. Siter
Ivar Hakli Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Hei Det er fullt mulig. Bruk PCProxy og ASRC ver 1.1 og ver 1.0 på den andre skjermen. Litt plukk for å få det til, men fullt mulig. NB ASRC aksepterer ikke kjøring av 2 eks av versjon 1.1 på samme maskin, derfor må du ha ver 1.0 på den andre skjermen. Siter
Marius Helstad Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 bruker VRC nå så da har jeg radar på en og det andre på skjerm nr 2 så det går så bra nå Siter
Marek Pola Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det ska komma en uppgradering av ASRC snart, men jag vet inte när. Den har varit på gång länge nu. Den ska innehålla multiple screens. Vi får hoppas den kommer snart. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.