Arild Schubert Skrevet 14. februar 2001 Skrevet 14. februar 2001 Er det noen testet den nye DirectX 8.0 redist feks med window 98 second edition,om den er bedre en Directx7.a ? Arild Siter
Helge Jordal Skrevet 14. februar 2001 Skrevet 14. februar 2001 MS har (som vanlig) gitt en lang en i hva de tidligere lovde software-utviklere, saa det har vaert mye kroell mellom DirectX8 og all mulig software som er eldre en et par maaneder. Vet ikke om situasjonen er den samme med DirX8a, den skal vist ha fikset noen av problemene. Jeg oppgraderte til DirX8 med en gang den kom ut, og angret som en hund paa det. (Bruker Win ME) Selvfoelgelig (vi snakker jo om MS her) saa var det ikke mulig aa fjerne det igjen.. Java var drittregt, spill crashet som aldri foer, det var i det hele tatt en sur opplevelse. Saa jeg oppgradert til DirX8a med en gang den kom ut, uten at jeg har sett noen serlig stor forskjell. Java er fremdeles drittregt, spillene crasher kansje ikke saa mye som under DirX8... Det er fremdeles en sur opplevelse. H*lvetes MS. Mvh, Helge Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.