Skrevet 18. juni 2006 18 år Har bare sett bilder fra sist FLG, men jeg fikk vite det først etter jeg registrerte meg her Geir, du [color:"red"]MÅ[/color] arrangere et nytt FLG! Er 200% sikker på at dette blir en minst like stor suksess som den forrige, om ikke mer!
Skrevet 18. juni 2006 18 år Jeg kommer nok garantert igjen Jeg vet ikke om jeg kan stille som crew, men dette kan jeg avklare litt nærmere, og når eventuelle datoer er satt. Passer dette inn med noen ferie osv. så stiller jeg som crew.
Skrevet 18. juni 2006 18 år Jeg kommer også Det var utrolig gøy forrige gang, og blir sikkert like gøy nå!
Skrevet 18. juni 2006 18 år Jeg kommer nok i år og skal dere se. Bor jo ett godt stykke unna, så jeg kan nok ikke være med i crew...
Skrevet 18. juni 2006 18 år Bor ved Ålesund og JA jeg kan stille som crew om ønskelig.. JA jeg kommer helt sikkert og NEI, var ikke på FLG06
Skrevet 18. juni 2006 18 år Ja, jeg var pÅ FLG 06, ja jeg vil gjerne stille som crew. Selvfølgelig kommer jeg i år også
Skrevet 18. juni 2006 18 år Jeg var på FLG06, men skal reise til USA snart og kan nok ikke verken delta som crew eller på FLG07
Skrevet 3. august 2006 18 år kommer ? å ja selvfølgelig, bor jo bare et steinkast unna he he, stiller også gjerne opp som crew om det trengs
Skrevet 3. august 2006 18 år Da bel det endinger i planene mine for dette året også. Er hejmme så da blir det garantert FLG'07 på meg.. Godt er det. Kan også stilel som crew, får vel melde meg inn i OFKL snart også.
Skrevet 3. august 2006 18 år Jeg kommer garantert, men det er nok vanskelig å stille som crew. Får jeg mulighet til å stille som crew, så skal jeg gi beskjed når det begynner å nærme seg
Skrevet 3. august 2006 18 år Jeg blir nok med, men vanskelig å være crew når man er avhengig av flybussen. 200kr per tur opp dit er litt drøyt
Skrevet 4. august 2006 18 år Flott tilltak igjen. Regner også med å dukke opp. Skal prøve utvide væretiden til mer en en dag denne gangen.
Skrevet 5. august 2006 18 år Kommer garantert, hvis jeg ikke er på Lanzarote. blir litt vanskerlig å være crew.
Skrevet 5. august 2006 18 år Passer FLG07 for en gutt på 13 år? Hvis svaret er ja, skal jeg prøve å få dratt med meg fattern til Gardermoen. Jeg regner med at jeg er litt for ung til å være crew, eller ...? Hvis ikke har jeg kjempelyst!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.