Roy Halvorsen Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Når jeg lander og ATC ber om standby, så er det umulig for meg å slå over fra C til Standby. Den vil bare ikke. Jeg får heller ikke slått på C når jeg skal ta av. Den slår seg på C selv. Merkelige greier. Noen som vet? Jeg har reinstallert 2 ganger. Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det kan hende at flyet ditt klarer å komunisere med sq-box, slik at når transponderen din i flyet settes i ON eller TA/RA settes sq mode i sq-box automatisk i mode C. Siter
Roy Halvorsen Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 Mener du at jeg må slå av transponderen on ground? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Stemmer nok det som han sier. Som i SSTDSIM concorde så samkjøres transponderen i flyet med SB3! Slik at jeg kan bruke bryteren i flyet istedet for å gå inn i start osv. Men gjelder dette alle fly, eller bare noen? /Mathias Siter
Mathias Ganss Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 Tja, de fleste blir nok ikke riktig. Dee fleste avanserte stemmer nok bedre. På WILCO/Feelthere 737 classic, PMDG 737NG/747, LevelD 767 o.l. fungerer det. Siter
Roy Halvorsen Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 Jepp det stemte. Fungerte å slå av i menyen til flyet Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.