Skrevet 13. juni 2006 18 år Någon i gul väst tog bilder på WF 855 igår kväll. Ganska fint ljus igår, med dis. Kan nog ha blivit fina bilder. Om det var någon här på forumet som var fotograf så skulle jag gärna sett bilderna...
Skrevet 13. juni 2006 18 år Jeg tipper det var signaturen THS på airpics.com, se et av de nyere innslagene der.
Skrevet 13. juni 2006 18 år Det var nok meg i gul vest...selvfølgelig! Ble ikke så heldig med de så jeg har slettet de fleste av dem. Noen har jeg da. Kan sende de når jeg er ferdig på jobb!
Skrevet 13. juni 2006 18 år Ok! Såg du stod bra till för att få fina bilder av takeoff. Har du någon bild på det så är jag intresserad.
Skrevet 13. juni 2006 18 år Så det var du som var styrmann ja. Lot en kollega ta loaden så jeg fikk tatt bilder men jeg var dessverre uheldig med innstillingene. Kan sende når jeg er ferdig på jobb!
Skrevet 13. juni 2006 18 år og over til noe helt annet Jörgen: vært her oppe i nord nå da? Fikk knipsa landinga og hilst på et annet forummedlem nå i dag
Skrevet 14. juni 2006 18 år Det ble noen fine bilder du tok av meg ved landing i Vadsø....heldigvis går det ikke frem av bildene at landingen var så veldig bumpy
Skrevet 14. juni 2006 18 år Vidar: Var det du som stod og tok imot nest siste ankomsten denne dagen og? La du merke til de tre stykkene som stod ved gjerdet og så på? Og eventuelt han ene som filmet(meg)?
Skrevet 14. juni 2006 18 år Sitat Jörgen: vært her oppe i nord nå da? Jadå! Flera gånger. Kommer igen på Söndag...
Skrevet 14. juni 2006 18 år Fredrik, joda jeg la merke til dere. Syntes det var noe kjent med den ene av dere. Jørgen, du får bildene tilsendt på mail i kveld. Tiden har sprunget i fra meg det siste døgnet.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.