Gjest Skrevet 12. februar 2001 Skrevet 12. februar 2001 etter mange gode argumenter gikk jeg inn på hjemmesiden til phoenix simulation. For å kjøpe B744 med lyd og panel. Men jeg taster inn bankkort nr. og adresse og alt. men det står at kortet er ugyldig men det vet jeg at det ikke er. De er moren min sitt og hun brukte det senest i dag. Kan noen hjelpe meg. p.s. Hva betyr det der hvor de står issue nr? når du skal betale. Håper noen kan svare fort Siter
Atle Svanberg Skrevet 12. februar 2001 Skrevet 12. februar 2001 Hei! Vet egentlig ikke hvorfor det ikke funker. Vær sikker på at det er kortnummeret og ikke bankkontonummeret. Kortnummeret er det som står på forsiden av kortet. Tror også du er nødt til å fylle ut hvor lenge kortet er gyldig. Det burde jo funke da. hilsen Atle Svanberg Siter
Birger Blomvik Skrevet 12. februar 2001 Skrevet 12. februar 2001 Og du brukte moren sitt navn, også til den adressen pakken skulle sendes til ? Forskjellig navn på kort og adresseat, går ikke. ------------------ Birger Blomvik Kr.sund N....NORWAY Siter
Jimmy Nielsen Skrevet 12. februar 2001 Skrevet 12. februar 2001 Hej Jeg har brugt min fars "mastercard" og uden problemer !!! Siter
Gjest Skrevet 12. februar 2001 Skrevet 12. februar 2001 Jeg var så dum at jeg brukte mitt eget kort. Men det funka fint. Det er som tidligere nevnt viktig å bruke det nummeret som står på "forsia" av kortet! Siter
Eirik Løken Skrevet 13. februar 2001 Skrevet 13. februar 2001 Husk at det må være et kredittkort (Visa - mastercard etc) - vanlig minibankkort går neppe. Eirik Siter
Helge Bø Skrevet 13. februar 2001 Skrevet 13. februar 2001 Og for ordens skyld må det være et bankkort med enten VISA eller Mastercard, og det må jo være dekning på kortet. Issue betyr når kortet er produsert eller hvor lenge det er gyldig, skal vanligvis føres opp ved kortkjøp. Kan også bety hvem som har produsert kortet. Ellers fungerer systemet slik at kortet kan bli avvist i utlandet selv om det er gyldig dersom det har vært noe tull med en transaksjon fra kortholders side, for å si det enkelt. Mvh Helge Bø. Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 13. februar 2001 Skrevet 13. februar 2001 Såvift jeg husker fra bestillingsskjemaet skulle 'Issue' kun fylles ut for en bestemt type kredittkort. Dette gjaldt ikke Visa/MasterCard. Altså skal dette være tomt i ditt tilfelle. ------------------ Bjørn Olav Henjum henjum@privat.cybercity.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.