Kai Dreyer Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hei, er det noen som vet om det finnes noen gratis BRAE atc program som man kan ha til multiplayer server, får bare feil meldinger med den som kan lastes ned på flightsim.no! vis du vet så send meg en mail: kaidreyer@gmail.com Siter
Christian Syvertsen Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Hei og velkommen til forumet! Det finnes mange ATC program, men dersom du har peil, så kan du sitte flygeleder på VATSIM eller IVAO. Eller hvis du er ganske fersk når det gjelder dette kan du laste ned ATC Radar Screen og sitte ATC på Flightsim.no's server.. Lykke til! Siter
Kai Dreyer Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 det får bare opp feil meldiger med den atc greia der, den vil ikke starte! Siter
Werner Rafteseth Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Har du følgt "readme" filen til punkt å prikke? Så vidt jeg kan huske må du opprette en database fra FS9 før du kan bruke programmet. Siter
Christian Syvertsen Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jepp, hvis du skal ha den ATC Radar Screen må du ha Manuels service pack. Siter
Kai Dreyer Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 takk for hjelpen, nå får jeg til:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.