Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

hej,

 

virker som noe av problemene er løst.. har en kompis som skulle hjem fra Riga i dag, og de kom avgårde litt over 1 time etter ETD grunnet problemene over Sverige.

Skrevet

Jepps... var en del "action" på Arlanda idag. Fly måtte snu på taxibana, Blue1 sto på 01L med APU igang en go stund.

 

Kan det ha noe med implementering av nye luftveier over Mora inatt med Eurocat2000 systemet ?

Skrevet

Hmm var dette rundt kl. 1030 tiden i dag?

Var på vei ut da jeg fikk øye på en maskin som kom vest fra, gjorde en s sving før den begynte med en wide 360 her rett over Skedsmo. Så ut som en A330/B757/B767.. Er den mest perfekte sirkel jeg har sett av kondensstriper noengang ivertfall ""

 

Olav

Skrevet

Så denne merkelige manøveren jeg også.Så at den begynte på en 360 sving,men hadde ikke tid/anledning til å se etter hvor den tok veien.Fra mitt ståsted ved Gardermoen,så det ut til at den begynte på s-svingen rett over ENGM

Skrevet

Utrolig rått bilde, går rett inn på Airliners.net det der Thomas ""

 

Ikke ofte man ser fly svinge så mye i den høyden.

Har sett deverse Air Disasters episoder der de ikke stenger av luftrum når ATC ikke har alle instrumentene oppe, det ble jo katastrofe.

Skrevet

Forventer ikke annet, dog "Air Disasters" kunne vært et program unngått å laget hadde folk fulgt regler og standard prosedyrer "" Ihvertfall noen av episodene.

 

Litt off-topic:

 

Fant et bilde av noen piloter som var veldig vennlige og tenkte det var unødvendig å starte ny tråd pga et bilde, så her er bilde.

 

Edit: forresten, kom til å tenke over en ting, hvorfor har denne 737 NGen "eyebrow" windows egentlig? Trodde det var bare Classic som hadde det, er det en mulighet for kjøperen å velge det? Eller har alle -900er det?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …