Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Er servern nede i disse dager?Eller er det bare jeg som ikke får kontakt? Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Feil plass for innlegget, og nei den er ikke nede. Bare se på framsiden og se at det folk på serveren det. Siter
Christian Syvertsen Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Den framsiden der viste at jeg var pålogget, når jeg hadde vært offline i 6 timer Men som sagt, bør denne flyttes i "Multiplayer-kategorien". BTW: Prøvde å logge på nå nettopp, det funker det Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Den framsiden der viste at jeg var pålogget, når jeg hadde vært offline i 6 timer Unnskyld angående det. Jeg har ikke flydd på serveren en gang eller noe sånt de siste månedene. Flyr bare på VATSIM nå jeg (Forumpolitiet: Dette sier jeg ikke for å få han på vatsim i stede for serveren.) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.