Skrevet 6. juni 2006 18 år Guard System er hvertfall ikke konk, sikker på at det ikke var det du akkurat hørte da.. Tok av fra 19 nå for 5 min siden, sant?? Piper Cheyenne... Sikkert en båt eller to som er stjålet
Skrevet 6. juni 2006 18 år Forfatter De skulle til ENGM .... Dette her er sitat av hva de sa: "Guardair43 Climbing from Skien 2000feet inbound Drammen VOR
Skrevet 6. juni 2006 18 år Guard air er vel kallesignalet som søkeflyene til Guard Systems bruker. Dette er Guard Systems ASA Aktør i Norge, Sverige, Danmark, Polen og Baltikum innen trådløs telekommunikasjon, med egen infrastruktur i hvert land for alarmoverføring og sporing av tyvegods. Guard Systems
Skrevet 8. juni 2006 18 år Hva drev så Guard Air AS på med? Forvekslet med en gang navnet med Guard Systems og ble litt bekymra for flyinstruktøren min som flyr for Guard Systems.
Skrevet 8. juni 2006 18 år Jeg visste ikke at Cheyenne kunne gå så høy som FL300. Da vet du sikkert heller ikke at conquesten kan gå til FL350 ?
Skrevet 8. juni 2006 18 år Nei, Tarjei det visste jeg ikke. Trorde ikke den gikk høyere enn 6000 jeg [color:"white"] TULLA! [/color]
Skrevet 8. juni 2006 18 år Isåfall hadde vi slitt med å fly rute med den, for 6000 holder ikke over fjellet
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.