Skrevet 6. juni 2006 18 år Hei, så en hvit maskin med 2 jagerfly som landet på ENGM eskorte, men så er jeg veldig nysjerrig om noen har info om denne her, siden den hadde eskorte Det lignet en Airbus A310...
Skrevet 6. juni 2006 18 år Har akuratt snakke med noen andre som så det også men ingen vet hva det er... Men det ser ut som en A310
Skrevet 6. juni 2006 18 år Som det blir sagt på Scanair-forumet, stemmer jo dette bra med det Spanske kongeparets besøk i Norge. Lite sannsynelig at de ville ha kommet i Boeing BBJ eller lignende.
Skrevet 6. juni 2006 18 år Forfatter Okey, syntes jeg så en A310 som fløy ganske sakte og lavere enn normalt over her igjen, så hadde de bare besøk i en halv dag?
Skrevet 6. juni 2006 18 år ja det er det spanske kongeparet. 310. Den står parkert ved siden av herc`a på skvadronen. tok faktisk bilde av den uten å vite hva det var
Skrevet 7. juni 2006 18 år Du så vel forhåpenligvis at det var et fly? Ha ha. Nei. Trudde jaggumeg det var et forum-medlem med påmonterte vinger som sto der og glinsa i sola jeg
Skrevet 7. juni 2006 18 år Stemmer,det er en A-310 ,jeg tok bilder av den fra vollen igår kveld. Blir posta på screenshots iløpet av dagen eller morgendagen (les: når jeg får tid )
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.